kolmapäev, 2. jaanuar 2008

Võtsin siis ennast lõpuks kätte

ja hakkasin romaani kirjutama. Alustasin sellega tegelikult juba sügisel, aga siis tuli isa surm ja... No ühesõnaga kulus mitu kuud, enne kui suutsin käsikirja poole vaadatagi. Aga noo, nüüd läheb viies peatükk ja mul on hästi hea tunne. Vaatame, kuidas mul läheb. Teemat ei taha ette ära öelda, kuid nii palju võin öelda, et juttu tuleb, khm, rahast. Kui ma tubli olen, siis saan ta sügiseks valmis.

Ja uue luulekogu käsikiri on mul kah valmis. Tarvis ta ainult veel ära toimetada ja läheb trükki!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

See on väga tore, et hakkasid kirjutama. Kritiseerida võib igaüks, ise midagi luua on hoopis teine tera. Ainult et sul on nüüd moraalne kohustus kirjutada suuremalt ja sügavamalt kui Kross :p

Anonüümne ütles ...

Irja on naine. Ta võib endale Lilli Prometist paremini kirjutamise eesmärgiks seada.