laupäev, 23. august 2008

Üks pätt taas püünele pääsenud


Väljavõte Postimehe veebist.

Nagu head inimesed vihjasid, on üks pätt taas püünele pääsenud. Taavi Madiberk, kes veel aasta tagasi või nii Orkutti minu liba-konto tekitas ja selle alt siis inimesi pettis. Närukael selline. Nüüd julgeb veel omanike nimel sõna võtta. Tal oleks paras üks korralik ketukas anda. Kui linna peal näen, siis teen selle ära. Jobu sihuke, ma ütlen. Paistab üks ilge ilalõug.

Sellised noored Ansipid on paras kohe välja praakida, muidu keeravad rohkem sitta kokku kui kogu rahvas suudab ära helpida.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Vaata,et sa siis poksija kombel ei kipu kallistama,neil pole vahet mis kaalu omad ringis,ikke muudkui kallistavad,no täitsa peded-poksijad on peded,no mida nad muudkui kallistavad teineteist.Normaalsed mehed kallistavd naisi aga nemad rahva ees poksiringis muudkui kallistavad ega see pole maadlus kus tuleb haarata kätest ja jalgadest ja munadest.
Munadest haaramine on asi oma ette...

Anonüümne ütles ...

Soovin palju edu. Inimene, kes sõna kodu on pannud oma isiklikku karjääri teenima, on minu silmis jätis

Anonüümne ütles ...

Mulle näib, et selline asi, kontode feikimine, on väga ränk üleastumine a la nagu kelmus, kui lähed võõra passiga kiirlaenu võtma.
Mistõttu oleks vaja rohkem asjaolusid välja tuua, mis osutavad, et just see inimene tegi neid asju.

Inno ütles ...

Ma kirjutasin sellest aasta tagasi:
http://homepage.mac.com/innott/kodukas/paevik/files/06-may-2007.html
Madiberki kõrvad paistsid välja.
Ja pärast seda kadus see libakonto suht ruttu.

Anonüümne ütles ...

inno kui mina sind ükskord linna peal näen, luban et annan sulle ka ühe kelgu ja ära siis mine politseisse kaeama