teisipäev, 25. november 2008

Lõunaks ja õhtuks on borš

Inno oskab teha väga head boršisuppi ning seda me lõunaks ja õhtuooteks sõimegi. Lausa kaks taldrikutäit. Ütlesin Innole, et tutvustame kohvikulistelegi tema oivalise borši retsepti, aga Inno ütles, et häh, igaüks oskab borši teha. Kui keegi ei oska, siis palun teada anda.

Peet (ma ei saa sinna midagi parata, aga vahel keel vääratab ja ma ütlen "peets") on üldse väga maitsev juurvili, kas te ei leia?

12 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Paluks borši retsepti. See mu lemmik-supp, aga ise valmistada ei julge/ei oska.

Kati

Anonüümne ütles ...

Nagu ma aru saanud olen, Irja ei oska üldse süüa teha? Inno tegi ju eelmises abielus kah muudkui süüa ja koristas, nüüd siis jälle. Ütle veel, et kaks korda samasse jõkke ei astu. Muide, Irja, Rakvere Apollos on müügil väga hea Pereköögi kokaraamat, seal pildid juures ja puha, saad mõne lihtsama retsepti selgeks õppida ja Innole vahel kah keeta-küpsetada, muidu Inno varsti jälle kurdab ja seletab üle Eesti, et tema peab kogu aeg rabama.

Anonüümne ütles ...

Aga kas teie borširetsept võiks ehk olla vähe teistsugune arvestades, et te ei saa gluteeni ja laktoosi sisaldavaid toiduaineid tarvitada?

Irja ütles ...

Eks ma Inno kõrvalt õpin ning olen väikestviisi köögiabiliseks :).

Inno lubas selle retsepti siis üles panna.

Anonüümne ütles ...

Kas Teie Uues Kohvikus Päevapraadi kah saab? Mis on tänaseks Päevapraeks? :)

Anonüümne ütles ...

Kusjuures mul on kolm toorest peeti külmkapis...Tahaks kah boršisuppi teha, aga pole sellist retsepti kuskil leidnud...kus algmaterjaliks oleks toores peet...

Anonüümne ütles ...

peetsi supp on hea jah, te olete eesti rahvustoitude austajad nagu selgub, varsti teete praetud räime marinaadis ja kartuliputru ka?

Anonüümne ütles ...

pange ikka pilt ka alati juurde, et usutavamalt mõjuks ja isu tekitaks:)

Inno ja Irja kokaraamat võiks siin blogis ikka ilmuda, just pirtsakatele ja allergikutele mõeldes, kes pooli asju süüa ei saa.

Anonüümne ütles ...

"Inno ja Irja kokaraamat võiks siin blogis ikka ilmuda, just pirtsakatele ja allergikutele mõeldes, kes pooli asju süüa ei saa."

Olen sama meelt. Inno-Irja, me ootame seda!

Irja ütles ...

Te andsite hea idee, kunagi saab Inno-Irja kokaraamatu ka raamatuna välja anda ning siis siin kohvikus müüa!

Päevaprae osas peab kohe mõtlema ning eesti rahvustoitude osas samuti :). Küll me midagi nuputame.

Anonüümne ütles ...

soovitus.minu lemmik jook on (silver bergamot tea early grey,vist mingi english breakforst firma türkiissinine pakk hõbedase äärega,comarkertis oli müügil) must pakitee

soja piimapulbri ja

pruuni(rafineerimata) suhkruga,päris piimaga pole pooltki nii maitsev.

Anonüümne ütles ...

ja täna ei valmista te midagi uut? no ootame siis nädalavahetuse menüüd.