laupäev, 29. november 2008

Reformi piraatluse-vastane kampaania mõjub naljana


Väljavõte Delfi veebist.

Ajal, kui Reformierakond levitab oma serveri kaudu piraat-tarkvara mõjub naljana Reformierakonna, eriti selle ühe juhtoina Hannes Astoki võitlus piraat-tarkvara vastu. See kõlab umbes sama nagu mõni paadunud pedofiil mängib avalikkuse ees suurt lastekaitsjat.

Häbi peaks olema!

2 kommentaari:

elektritsaabtasuta.blogspot.com ütles ...

Siin on kaks asja.
1.Kui te otsustasite teha eesti majanduspoliitikas peamiseks teguriks orjapidamise ehk odava tööjõu kasutamise ,seega inimkaubanduse siis teil ei jää muud üle kui kasutada piraattarkvara...
2.Eesti riik ime mu munni,kadaka turg on sulle türa peale pannud juba ammu,vähemasti 15 aaastat on eestimaal olnud territoorium kus nashistid,notsnoi dozor,edinaja rossija ja muud terroristid ei allu eesti riigi võimudele,ei maksa makse ja on ajanud kokku mega kasumeid-päevas vähemasti kaks miljonit eurot!!!
Nii,et sa eesti riik ime mu munni rahuga ja kui tiblad kavatsevad rajada oma riigi siis on nad seda teinud juba 15 aastat järjest kadaka turul...

elektritsaabtasuta.blogspot.com ütles ...

Kui on juttu poliitikutest siis pean mainima,et täna kargas mulle pähe mõte"Parim poliitik on koomik"
Ma nüüd ei tea kas keegi on seda varem välja öelnud ja ma nüüd kordan tema öeldut aga kas see on nõnda oluline.
Oluline on,et koomikud on parimad poliitikud sest nad peavad rääkima umbes nii kuis on,ega mingi nõmeda valega inimesi ei pane naerma,inimesed vajavad ehtsust ja mida kõike veel...
Kui inimene ei tee nalja siis ta tervis on küsimärgi all,kui ta ei mõista nalja siis tervis on jätnud temaga hüvasti...
Mina ei tee nalja ja ei ole haige sest ma lihtsalt olen skiso.)))
Mu palatikaaslasele kirjutas arst välja retsepti ja selles oli kirjas:"Kolm korda päevas mängida arvutimängu Sim City-peale hommikusööki,lõunat ja õhtusööki."
Palatikaaslane sai sellest terveks,läks ministriks,ei viitsinud ta tööle hakata.
Eesti riigi majanduse plaan on kokku pandud South Parki mängu abil s.t. South parki simulaatori abil...
Meie riigis on nii palju murelikke inimesi kelle häälest on kuulda,et terve riigi mure raskus on nende õlgade peal...ise õrnad naisukesed kikki ajava häälega aga kannavad oma õlgadel terve riigi halli muret...kuku,teid mõnitab minister...
Te naisukesed mägige Sim Cityt ja siis saate aru kui keeruline ja vaevarikas on juhtida riiki,ega see pole ninas nokkimine...Eks sa püüa Sim City läbi mängida!!!
Oi kui keeruline on majandus,selles orienteerumiseks peab õppima esteetikat ja kosmeetikat...