reede, 30. jaanuar 2009

Üks huvitav info Märt Kivise ja Kai Kalamehe kohta

Saabus selline huvitav info:

Mul on küsimus Teile.
Olen kuulnud jutte, millest muidugi suured lehed ei kirjuta, sest tegemist on meedias mõjukate isikutega. Loomulikult võib olla tegu kuulujuttudega, ning seega tõele mittevastavatega, Teie ehk teate?

Nimelt öeldakse, et Rahandusministeeriumi tegelik infojuht Kivine ja Postimehe ajakirjanik Kalamees olla arutanud võimalust, et Kalamees läheb tööle Padari nõunikuks, et kampaaniat teha. Kuna kahe arutaja vahel on väga hea klapp, parem kui kaks sõpra, siis vist nii pidi ka minema. Igaljuhul põnev lugu, kui see ikka tõsi on. Teie olete ka varem klannide vastu võidelnud, ehk oskate selle looga midagi teha. Või kui tõsi ei ole, siis lükkate selle ümber, et inimesed nii ei räägiks. Selline küsimus on mul.

Inno:
ei oska selle kohta miskit kosta, aga ehk lugejad teavad miskit vihjata või niidiotsi anda. Nimed, kellest jutt, on siis Märt Kivine ja Kai Kalamees. Kivine vist sai hiljuti ka president Ilvese nõunikuks, poole kohaga. Muidu ei tea ma nende kohta miskit erilist kosta, mõlemad on olnud tublid ajakirjanikud. Kivine, tõsi, viimasel ajal rohkem muu ala peal.

Ma saan aru, et tegemist on siis Padari kampaaniaga Brüsselisse valimise kohta. Ilmselt tahavad ka Kivine ja Kalamees sinna sooja koha peale saada. Eks ta mõistetav ka, Eestis pole lähem aeg just meelakkumine.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

uuu.Kivine on verine ja põhimõtteline vend.Sattusin nägema venna etteastet Viljandimaa ühes kõrtsus-teemaks siis lätlaste kultuurikäibemaks.Läks teine täitsa pööraseks ja lubas lätimaa Kuuba lähistele nihutada.
Väga kultuurivaenulik tüüp tundus olevat.Aru ma ei saa kuidas ta Kulka päikesereiside komiteesse sattus.

Anonüümne ütles ...

Ma ei saa selle info saatjast küll hästi aru. Miks ei võiks minna Kalamees Padari juurde tööle? Ma selles küll mingit probleemi, veel vähem seaduse või eetika rikkumist ei näe. Väga paljud ajakirjanikud maanduvad sellistel ametikohtadel.

Anonüümne ütles ...

Kuule, Inno, a miks sina kunagi rahhmannis maandusid? Oli ikka kole lugu küll või mis - kahju kohe, et keegi sel ajal teiesugust blögi ei pidanud ja sinu tegemisi koleda kella külge ei pannud! Äkki kutsud mõistusekese (?)hetkeks koju, hingad kolm korda sügavalt sisse ja välja ja mõtled järele, miks ei võiks aastaid ajakirjanduses töötanud inimene võtta vastu mõne uue väjakutse?

Inno ütles ...

Mina läksin riiki teenima, mitte mingit kampaaniat tegema. Seal on vaks vahet.

Anonüümne ütles ...

hohooo, ano 2:07

Kas sul on kandadel tõesti konnasilmad, et nüüd nii valus hakkas , kui sinna astuti?

Sa hingad ikka ise ka?