kolmapäev, 4. veebruar 2009
Rahvas, ostame Estonian Airi ära!
Väljavõte Delfi veebist.
Eesti rahvas, pöördun Teie poole täie tõsidusega. Asi puudutab Eesti rahvuslikku lennukompaniid Estonian Air. SAS tahab oma kontrolliva osaluse seal ära müüa ja võimalike uute investoritena on pakutud venelasi.
Aga miks me laseme oma lennukompanii, kui kahtlemata ühe strateegilise haru anda venelastele? Või kas me tõesti usaldame selle kompanii saatuse mehe hoolde, kes juba on näidanud oma ebalojaalsust, kui saatis nn kosmonaudid oma rahva kallale, 4 aastat tagasi Lihulas? Miks me ei võiks kõik koos selle kompanii välja osta. SAS müüb praegu oma tütarettevõtteid lausa 0-krooniga. Kas meil pole seda 0-krooni siis välja käia? Või kasvõi 100 miljonit, et firmasse sisse panna. Pöördun teie poole, eestlased kodus ja välismaal. Paneme seljad kokku. Igaüks ikka leiab paarsada krooni lennufirma jaoks. Millega on ilmselt paljud sõitnud, otse ja omadega. Erakorraline aeg nõuab erakorralisi otsuseid. Rahvas, paneme oma raha kokku ja ostame koos selle kompanii välja. Paneme sinna etteotsa usaldusväärsed juhid ja jälgime firma käekäiku.
Pealegi, praegu panevad paljud lennufirmad üksteise järel pillid kotti ja lõpetavad päevapealt oma lennud. Eestis võiks ikka üks lennukompanii olla, mille peale saab kindel olla.
Mis arvate? Kas teeme ära? Koos. Eestlased kaotasid oma vabaduse kunagi, kuna ei suutnud oma selgi otsustaval hetkel kokku panna. Kas parandame nüüd selle vea. (Oih, mul tuli lausa pisar silma)
Teemad
Ajakirjandus,
Kuulsused,
Poliitika,
Õigus,
Äri
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
16 kommentaari:
See oli ka minu ideevälgatus hommikul. Koondada 100000 inimest internetis, kes investeeriksid 2000 krooni estonski sinilinnu päästmiseks peaks olema tunduvalt kergem kui rahvast laulukaare alla kokku kutsuda. Aga tegelikult on see ulme. Esiteks, estonskis ei ole ühtlust ja ühtsust, rahvast ei koti enam miski. Pigem investeeritakse raha üheotsa pileti ostuks kusagile soojemasse regiooni, et kas noorena siis uut elu alustada või niisama vanemas eas vegeteerida. Ei kesta igavesti moosi ja kartulivarud ei inimestel ega riigil, tegeletakse personaalse ellujäämise küsimusega. Teiseks ei ole võimalus rahval läbi murda onupojapoliitikast ehk toimivast suletud ringist. Kus riik ehk esipingviinid on osalised, seal kehtib ka Teile juba tuntud nn "Volli sündroom" Kindlasti kosub priskelt mõne mehe või erakonna tasku tekkinud situatsioonis ja võimalikus müügitehingus. Lugupidamisega "Teie Pärisorjuse tunnetaja"
Aga kuidas see protseduuriliselt välja näeks? Keegi peaks siis SASi osaluse välja ostma ja aktsiad börsile viima. Siis saab igaüks vastavalt oma rahakotile osta. Samas sellisele juhtkonnale, kes on dekaadi alguses miljoneid kasumit teeninud ettevõtte suutnud pöörata kümnete miljonitega kahjumisse, ei taha vist keegi oma raha usaldada.
Minu meelest on see hea üleskutse. Lennundust on Eestil vaja, sest muidu ei käi siin isegi mitte juhuslikud turistid ja väga palju EASi investeeringutest on just tehtud sihtkoha riikidest tulevate otselendude arvestusega.
Ma ei ostnud Tallinki IPO ajal aktsiaid, sest firma taust on susser-vusser aga Estonian Air koos oma personaliga omab ilmselget väärtust ja oleks investeerimist väärt.
Iseasi, kas Juhan Parts on huvitatud kontrolli suurendamisest. Meil on ju ideoloogiliselt ülesse kasvanud terve põlvkond juba, kes vastavad reflektoorselt, et riik on halb omanik. Ja rahvale erastada ehk kuidagi börsile viia ei laseks tõenäoliselt see investeerimispank.
Nõus! Olen kõik need viimased 15 aastat imestanud, kuidas valitsus ei usalda ega tunnusta eestlaste endi ettevõtlikkust, vaid ülistatakse ainult välismaalasi nagu need oleksid mingist teisest, paremast materjalist.
Ja veel. Eestlased on pidanud võrreldes välismaalastega siin viis korda rohkem vaeva nägema ja oma ettevõtte elus hoidmiseks isegi keelatud, susserdavaid ja põrandaaluseid võtteid kasutama, ausalt tegutseda pole IN.Seadused on ka tehtud nii nagu oleks kogu rahvas potensiaalne kurjategija, alandavad ja hirmutavad seadused, mis hävitavad igasuguse loovuse ja tahte.
mjah... mul 3 last ja 2 elus vanavanemat. perekonna pealt siis 2+3+2 x 200 = 1400 EEKu, eks.
samas näiteks Inno&Irja panus kokku 400, sest Inno lapsi kasvatab Ingrid ja Ingridi näoga Irjal lapsi teadaolevalt ei olegi...
solidaarsus ennekõike...
ok, aasimine aasimiseks, tehke oma blogi edasi, see tuleb teil päris hästi välja, tegelikult ka.
vajalik koht-
https://ar.eer.ee/erakonnad.py
https://ar.eer.ee/erakonnad.py/search
Kes senti ei korja,
see krooni ei saa.
Probleem ent tekib tõeline,
kui oled ühekäeline:
pead krooni LENDU laskma,
et sent tõsta maast.
Sa Inno oled ainus, kel selle jaoks plekki ja naiivsust on.
Tee ära.
Hakka ise teistele eeskujuks kosmonaudiks.
Olukorras kus kütuse hinnad tõusevad, ei tasu lihtsal inimesel lendamine ära. Olukorras kus terrosristihirm sunnib ka limonaadi kilekotis hoidma, on lendamine muutunud idiootlikuks tegevuseks. Seega - paratamatu on see, et lennukid saavad olema tühjad ja lennufirmad pankrotistuvad. Idioot, kes lennufirma aktsiaid ostab. Ostke parem väike isiklik lennuk, siis saate lennata, kuhu tahate. Kütust kulub küll autost mõned korrad rohkem. Need lennukid müüakse kas maha või viiakse vanametalliks. Eesti õhu väärtus on ainult lennukite müügiväärtus.
Mõte on hea. Kustkohast saab osta aktsiaid?
Samamoodi tuleks päästa hiidlased okupatsioonist.Kogu eestimaa võiks moodustada aktsiaseltsi ja rajada Hiiumaale tuulepargi,siis on meil tulevikus elektrienergia omastkäest võtta.
Fossiilsed kütused saavad otsa ja siis minnakse üle tuuleenergiale.
Praegu peab tegutsema muidu okupandid ärastavad meie tuule...ja siis jääme orjadeks omal maal mille omanikeks on okupandid...
Richard Branson, Virgin Airlines omanik, on öelnud, et kui tahad biljonärist miljonäriks hakata, asuta lennukompanii.
Ära osta suudaks küll, aga edasi? Investeeringuteks on ka vaja raha... Või suruda pärast läbi lennundusmaks?
Muidu lahe idee, kui teoks saaks, siis ma toetaks küll
Ära osta saab ilmselt 0-kroniga, ja siis on raha vaja, et edasi toimetada. Eelkõige aga tahtmist.
Tahan lennata, aga mitte eriti kõrgelt ...
Lennuklubi taust - privatiseeritud Aerofloti tükike. Isegi Rootsi lennuuhkus ei jaksa sellist luksust ülal pidada. Majandusajakirjanik Inno - õpi 2X2 ära.
Postita kommentaar