teisipäev, 11. august 2009

Astusime või ei astunud? Aus kommentaar

Ärkasin, haigutasin, tegin kohvi. Läksin välja posti järele. Avasin Kroonika, kus on kirjas (lk 6), et ma olen Keskerakonda astunud. No tore. Sellepärast, et mulle Kesk meeldib, ma olen seda siin blogis kogu aeg tuututanud. Samuti ei ole ma salanud, kelle poolt viimastel valimistel hääletasin ja kelle poolt soovitan ka kõigil teistel hääletada.

Mujal maailmas on loomulik samm, et kui sulle mõni partei meeldib, siis sa astud ka selle partei liikmeks. Näiteks toetad vabariiklasi, saad ka ise vabariiklaseks, või toetad demokraate, saad ka ise demokraadiks. Sind ei häbimärgistata selle pärast, ei spekuleerita, mida sa selle eest said.

Eestis on millegipärast sedasi, et on igati ok astuda Reformierakonda, IRL-i, sotsidesse, rohelistesse, kõikvõimalikesse kodu- ja mullakamaratesse, aga ei ole ok astuda Keskerakonda. Keskerakonda justkui ei saakski astuda seepärast, et sulle on see erakond ja selle erakonna juht sümpaatsed. Alati peab olema mingi ja enamasti kuri motiiv - raha, soodustused, korter. Muide, ma olen kuulnud, et Tallinna reformikad levitavad sellist juttu, et Edgar Savisaar andis meile munitsipaalkorteri. Oeh. Miks me siis pärast iga Tallinnas-käiku, keel vestil, Rakvere poole kimame?

Kuulujuttudega ongi sedasi, et nad on kas täiesti välja mõeldud (mingit korterit meil Tallinnas pole) või ainult poolt tõest ja seda on see meie erakonda astumise jutt. Loomulikult olen ma mõelnud, et astun ükspäev Keskerakonda. Nagu ütlesin, mulle see erakond ja selle erakonna juht meeldivad ja ma ei kujutaks end ette ühegi teise erakonna liikmena. Rohelised olid ühel hetkel toredad, aga mingi hetkel muutusid hulludeks lenduriteks ning mis mind eriti vihastas - olid nõus toetama Reformierakonna ja IRL-i inimvaenulikku poliitikat. Esitasin lahkumisavalduse juba ammu, pole minu süü, kui nad seda ei ole rahuldanud. Aga Kesk. Küllap ma astun. Ükspäev. Ja annan sest siis ka laiale ilmale teada. Poliitika mulle meeldib ja eks ole siin blogiski juba väikest viisi vaeste ja rõhutute eest võideldud.

Muide, Peeter Võsa kandideerib tõepoolest Rakvere linnapeaks ning teatan uhkelt, et ka meie Innoga liitusime tema tiimiga ehk siis üks blogi loosungitest on nüüd: PEETER VÕSA LINNAPEAKS! Rakvere on juba liig kaua kohalike madallaupade jaadlate ja vaserikkude sahkerdamise all äganud ning vajab just sellist noort ja energilist linnapead nagu Peeter. Käisime eile kampaaniakoosolekul ning Peeter, kes elab juba suve algusest Rakveres, on igati hakkamas ning täis tahtmist Rakvere linna juhtida. Inno ja Irja kohvik on niisiis avalikult välja öelnud, et toetab Rakvere linnapeana Peeter Võsa.

Blogi hakkabki nüüdsest jõudumööda Peeter Võsa tiimi tegemisi kajastama ning Peeter Võsa linnapeaks saamisele kaasa elama. Käime Peetri ja tema tiimiga kaasas ja vaatame, mida nad teevad, kus käivad, mida Rakvere rahvale lubavad. Teilgi on nüüd suurepärane võimalus blogi vahendusel vana linnapea väljavahetamisele ja uue ametisse astumisele kaasa elada, kampaania algusest peale!

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

noh, esialgu on isegi paarsada tuhat krooni mõjuv põhjus, et keski astuda.

jevlampi ütles ...

Lõpuks ometi saame ka siis esimese tavainimesest linnapea, kes valdab lihtrahva trikke nagu kaineris magamine ja sinise silmaga patseerimine. Kui nüüd targutada, siis ilmselt saaks parima linnapea, kui õnnestuks kuidagi segada kokteil Viisitammest ja Võsast...

Anonüümne ütles ...

mis on hr Võsa hariduslik taust?

Anonüümne ütles ...

Peeter V6sa has not even graduated from university. Are they serious? What's next, a construction worker for mayor? How about a homeless, illiterate person?

http://www.keskerakond.ee/erakond/juhatus/juhatus

Anonüümne ütles ...

kiire küsimus: miks te sellist saasta nagu kroonika üleüldse loete?

Irja ütles ...

Kroonika on täitsa ok, pealegi töötavad seal me head tuttavad.