pühapäev, 6. september 2009

Kohvik avaldab Postimehes ära keelatud intervjuu, II osa

Kohvik avaldab Ingrid Tähismaa poolt Postimehes ära keelatud intervjuu Irjaga, II osa (I osa saad vaadata siit), ekstra-boonusena on mõnedele küsimustele vastanud ka Inno:
tore ,et tõstatasid teema!
kas on selgunud
, kes teile ikkagi postkasti sittus? mina kahtlustan zarenkovi, seda antifasistide esimeest, küllap luges georg vaherist ja otsustas saatekonna toel natside ja ajaloo võltsimisega partisanivõitlust alustada!
Irja: see on teooria, mida tuleb kontrollida. Kui Zarenkoviga kohtuma peaksin, pärin talt aru!

Kuidas oli läbisaamine vendadega väiksena? Millal suhted halvemuse poole keerasid?
Irja: Einoga olid mul lapsepõlves väga head suhted. Ta kirjutas mulle sõjaväest ja kirjutas ameerika tädile, kui väga ta mind armastab. Suhted halvenesid, kui isa, kes oli tüdinud ootamast, millal pojad talle Tartu maja juures appi tulevad, maja mulle kinkis. Sellepärast, et mina olin ainus, kes vana, poollagunenud maja vastu huvi ilmutas. Siis sõimasid pojad vanal isal näo täis. Kõige kurvem oli, et isal hakkas just siis tervis paremaks minema, aga pärast seda, kui nad olid tal kahekesi kahe pika ja piinava tunni jooksul hinge verele peksnud, teda “seniilseks vanameheks” jne sõimanud kukkus mu isa postkontoris kokku. Pärast seda halvenes ta tervis järsult, ta ei tahtnud enam elada ja ootas surma. Ta hakkas korraga rääkima sellest, kuidas pojad olid ka vanaisa surnukeha juures tema asju jaganud, kembelnud selle pärast, milline asi saab kummale. Isa küsis minult, kas ta on siis tõesti nii halb isa olnud, ja tema valu rebis minul südame seest. Ma armastasin teda nii väga, et osa minust suri koos temaga. Ma ei suutnud oma vendadele andestada, et nad võtsid isalt kümme eluaastat, ja kirjutasin sellest, mida nad tegid, oma blogis. Enne seda käis üks neist mu ema juures ja ähvardas teda tema kodust, mida nad olid isaga jaganud, välja tõsta. Pärast seda halvenesid suhted veel enam ja ma kahtlen selles, kas nad enam kunagi paranevad. Kui nad suudavad mind veenda, et nad ei teadnud, mida tegid, siis ehk.

kes oli see ,kes aprillis teie blogi ära häkkis ja kinni pani? kas avalduse menti tegite ja saite teada ,kes seda tegi.
Irja: tegime. Asi on menetluses.

Kas olete oma tatari päritolu või mongoloidsete näojoonte pärast pidanud kannatama kiusamist, nt koolipõlves? Kuidas sellega toime tulite?
Irja: ei pidanud. Meil oli täitsa tore klass.

Hundioru Nirti kirjutab oma blogis, et teie ja tema pilgud raamatuesitlusel korraks kohtusid. Kas tundsite ära, kellega tegemist oli?
Irja: ei tundnud. Kui ta oli sest oma blogis kirjutanud, siis ma mõtlesin, et oli vist jah temasarnane inimene ka seal

mis on kõige kreisim koht kus sexinud oled?
Irja: Sirbi toimetus?

1.Mida arvate artikli kohta Elu24-s
"Endel Stiff:
Eesti transiidist saab rääkida vaid minevikus"?
2.Mida arvate selle artikli kommentaaridest?
3.Mida arvate minu kommentaarist selle sama artikli kohta mille kirjutasin postituse "Teade Reformist:
Eesti on jätkuvalt Euro kursil" ?
Elagu konkurents!
Inno: ma arvan, et Siffil on õigus, kahjuks. Kommentaare pole jõudnud lugeda.

4.Miks väidetakse, et transiit on läbi kui Venemaale on kõige olulisemaks ja peamiseks transiidi
alal on Balti meri?
5.Miks väidetakse,
et transiit on läbi kui Skandinaavia maad on investeerinud üle 170 miljardi Eesti krooni Eesti-Vene transiiti?
6.Kuis saab pidada transiiti olematuks kui investeeringute rahalised summad ületavad Eesti riigieelarvet?
Elagu konkurents!
Inno: Venemaal on endal sadamad, näiteks hiljuti sai valmis Ust-Luuga sadam Narva taga, kuhu on investeeritud miljardeid dollareid. Eks Venemaa tahab nüüd oma raha tagasi saada. Kindlasti ei sure kogu transiit välja, aga Eesti Vene-Lääne transiidimaana on paraku ajalugu. Nn Aadu Luukase ajastu on igaveseks läbi. Seda soodustab ka kliima soojenemine, mis muudab paljud Vene sadamad jäävabaks, ning Vene-Saksa gaasijuhe, mida rahatakse Läänemere alla. Eks Skandinaavia maad peavad oma Eestisse tehtud transiidi-investeeringud maha kirjutama. Ja kui kaob transiit, kaotavad ka need investeeringud oma väärtuse.

7.Seda me kõik teame, et
Vello Väärtnõu on hea inimene,
tark ja armastab meie kodumaad aga miks ta ei kommenteeri?
8.Miks ta kirjutas vaid ainsa kommentaari?
9.Kas Vello Väärtnõu ei taipa kui oluline on ideoloogia töö?
10.Miks ERSP-lased ei kommenteeri ega pane oma lugusid siia üles?
11.Kas Kohviku pidajad on nõus,
et
kui siin blogis tekiks normaalne ja inimlik,
ning asjalik diskussioon
mistahes eluvaldkonna kohta siis väga kähku lahenevad kõik probleemid? Kas võite panna ääre peale üles sildi mis Kohviku esmakülastajaid hoiataks või lohutaks või mis aitaks aru saada,
et paljud kommentaatorid kuuluvad mõiste alla "Ameerika hääle segajad" ehk maksulised PR kommentaatorid kelle teenistus seisnebki vaid kaigaste kodaratesse loopimises ehk kommentaariumi risustamises sel eesmärgil,et normaalsed inimesed ei hakkaks kommenteerima-PR kommentaatorite eesmärk on neid peletada eemale siit blogist? Millal ma saan kirjutada üle kahe kommentaari?
Kahe kommentaari abil ma ei saa osaleda diskussioonis.
12.Kas te Inno ja Irja käisite Iirimaal mõni aasta tagasi?
13.Mu mälus on väga hägune mälestus...ja ma pole kindel selles sest see tundub olevat luulu:))...Kas Inno sind vallandati või tekkis sul probleem ühe kommentaari pärast mida sa ei kustutanud mil olid tööl Äripäevas?
Kas sul on see kommentaar alles?
Kas selle kommentaatori kasutaja nimi oli "Vargad ahju!"?
Elagu konkurents!
Irja: me ei ole kordagi Iirimaal käinud
Inno: raske öelda, miks Väärtnõu ei kommenteeri. ERSPlaste kohta ei oska samuti öelda. Diskussiooni kohta ütleks, et minu meelest on päris aktiivne diskussioon tekkinud mõne teema kohta. Ja eks inimesed diskuteerivad ka oma väiksemates gruppides edasi. Ma olen saanud mitmelt poolt tagasisidet, et paljud kohviku teemad on seltskondades nädalavahetuse-jututeemad. See on, ma arvan suur tunnustus. Ja eks me katsume latti mitte väga alla lasta. Elule ikka julgelt otsa vaadata. Sest labast ninnu-nännutamist on niigi kõik kohad täis.
Mis segajatesse puutub, siis eks nemad peavad ka oma leiva teenima. Eesti on mitmes mõttes langenud tagasi nõuka-aega, kus siis nn teisiti-mõtlejaid taga kiusatakse, kuigi seadus annab kõigile arvamusvabaduse. Eestis on tekkinud taas tugev keskvõim, mille jaoks on arvamuste paljusus väga ebamugav, kõigutab seda võimu.
Ok, ennetustöö, üle kahe kommentaari võid nüüd kirjutada. Näiteks 3-4 iga sissekande juurde. Aga ainult siis, kui seal on juba vähemalt 3 kommentaari, mis pole sinu kirjutatud.
Äripäevas ei tekkinud mul kommentaaride pärast kunagi mingeid probleeme. Kui mina seal töötasin, siis kommentaare ka ei kustutatud. Ma ei tea, kuidas nüüd, aga ma ei usu, et kustutatakse kommentaare, kui nad just ei ole väga juudivaenulikud. Äripäeva omanikud on juudid ja seetõttu nad juudi-nalju ei mõista. Samas on Äripäev üks tugevamaid ajalehetoimetusi Eestis. Sealne organisatsioonikultuur on mäekõrguselt üle kõigist teistest ajalehe toimetustest Eestis.

Millal teete intervjuu Keskerakondlastega? Savisaarega? Sepaga? Olev Rajuga?
Millal võtate intervjuu mõne Venekeelse lehe tegijatega?
Tore oleks muidugi kui saaks intervjuu Mart Laariga aga kas tal on nii palju oidu...
kas kavatsete võtta intervjuu Mart Laarilt ja vaadata talle silma ning küsida:
"Mart Laar, kas tõesti te veel usute Liberalismi ja nähtamatu käe poliitikasse?"
Nojah,
ta ju vastab, et "Usun küll" sest teda liberalism soosib...
Liberalism on see mis on hea korporatsioonide omanikele ja ülirikastele,
eks ju? Liberalism ei ole liberaalne oskustööliste ja teenidndussfääri lihttöölistele, eks ju?
Liberalism ei ole liberaalne 92 000
töötu suhtes,
eks ju?
Liberalism on teinud töötuks üle
92 000 töötu,
eks ju?
Liberalism=natsionaalsotsialism=
=kommunism=nihilism,eks ju?
Kas on kavas intervjuu ka
Jüri Liimiga ja Jüri Linaga?
Kojamehega?
Kas te armastate mind?
Elagu konkurents!
Inno: me teeme intervjuusid just niipalju kui jaksame ja vajalikuks peame. Teeme seda isikutega, kellega nn suur meedia intervjuusid ei tee. Keskerakondlastega on tehtud väga palju intervjuusid, ma ei usu, et saaksime midagi olulist lisada. Mart Laariga on sama lugu, teda on eksponeeritud piisavalt.
Mis liberalismi puutub, siis näitas aeg, et see on samasugune utoopia ja nagu ka kommunism. Mis paistab teoorias ilus, ja mõnda aega ka praktikas, aga pikaajaliselt ei vea välja.
Kas teil on mulle mõni soovitus?
Elagu konkurents!
Inno: sa võiksid avada oma blogi. Rääkida endast lähemalt, kes oled, mida teed, vahendada oma kogemusi elust Iirimaal.

mis sellest naljast arvate?
Inno: mulle meenus seda klippi vaadates mu enda vene kroonu aeg, kus eesti poisid end aeg ajalt lohutasid (näiteks siis, kui selgus, et koju puhkusele ei saagi 2 aasta jooksul, sest kardeti, et eesti poisid ei tule enam tagasi), umbes nii, et milleks viriseda? Padi on? On! Tekk on? On! Voodi on? On! Püksid on? On! Jakk on? On! Müts on? On! Bušlatt on? On! Kirsad on? On! Partjankad on? On! No aga siis on ju kõik olemas!

Kas zeitgeist on õigel teel ,või on asi väljumas kontrolli alt?
Inno: Kelle kontrolli alt? Aga ma ei imesta sellise küsimuse püstituse üle, see on, eriti viimasel ajal väga levinud.

ÜLEÜLDISELT MULLE PIISAB KUI VASTATE VAID NEILE KÜSIMUSTELE MIS PUUDUTAVAD ASJA:TASUTA ELEKTER IGALE EESTI KODANIKULE JA KÕIK MIS ON SELLEGA SEOSES,PÄIKSEPANEELID,TUULIKUD JPMS.
Elagu konkurents!
Inno: Ma arvan, et päikse-energia kasutuselevõtt on oluline, aga Eesti suur probleem on see, et päikest ei ole. Seal, kus päikest on, kasutatakse väga laialdaselt päiksepaneele juba praegu. Mis puutub tuulikutesse, siis tekitavad nad müra ja raadiohäireid. Ent tehnoloogia arenedes on võimalik, et ka tuulikud on sama tavalised Eesti majapidamistes kui, ütleme, külmkapp või televiisor. Tundub, et pressida pole vajagi, kui elektri hind tõuseb, hakkavad inimesed ise otsima alternatiivseid lahendusi.

Sirvisin raamautupoes teie uut raamatut. Miks seal ühtegi allikaviidet ei ole? Üheks korralikus ühiskonnakriitilises teoses võiksid need olemas olla küll.
Irja: allikaviited on teksti sees.

Kas teie lemmikust Anna-Maria Galojanist võiks saada Eesti välisminister?
Ta tundub palju nutikam kui ojulind või peitust, rääkimata peeru-evelynist.
Irja: miks mitte?
Inno: ma arvan, et ta saab palju paremini hakkama kui Kristiina Ojuland, kelle peamine tugevus on lodev püksikumm.

Kuivõrd sind segavad Inno meenutused Katjadest-Annadest-Juliadest, st igasugu litsidega läbikäimisest?
Irja: üldse ei sega. Minu meelest on hea, kui inimene on elanud huvitavat elu. Siis on temaga paljust rääkida.

Mis on olnud sinu meelest kõige tähtsam kohtuasi, kus oled süüdistajana osalenud? Mis oli selle tulemus?
Irja: mina süüdistasin peaasjalikult poevargaid. Läksin enne ära, kui asi tõsiseks läks.

Nimeta üks õppejõud, kelle peale hea sõna ja tänulikkusega tagasi mõtled!
Irja: Tartu Ülikoolist Eerik Kergandberg. Ma ei saa kunagi aru, miks ta Tiit Madissoni süüdi mõistis, aga tema loengud olid huvitavad. EHIst Arthur Kincaid, kes tegi minust parema luuletaja ja õpetas rohkem kui kõik teised õppejõud kokku.

Miks lõppes järjejutt Tiina-Mare Hiobi kohta ning miks võeti maha (vähemalt ma ei leidnud) huvitav pseudopsühholoog Ülle Kalvikust?
Irja: Tekst Ülle Kalviku kohta on minu teada endistviisi üleval. Hiobist ma lihtsalt ei viitsinud enam edasi kirjutada.

Kas reformierakonna aasta lõppes Teie raamatu ilmumisega ära, või kestab see tore aasta kohalike omavalitsuste valimiseni? Kas reformierakonna homode kapist välja toomisel on ka uusi nimesid- nägusid oodata?
Irja: Reformierakonna aasta kestab, kuni Reformierakond on võimul, nii et kõik vihjed Reformierakonna kohta on oodatud. Ja ega need homodki kappi jää

Kuidas kommenteerite raamatu vastuvõttu ja seda sopaga üleloopimist, mis on toime pandud - et Teie üritus naeruvääristati mingite tobedate süstaldega?
Irja: mina ei pannud seda süstaldeloopimist tähelegi. Minu meelest oli tore üritus ja ka meediakajastus oli pigem positiivne. Süstlad pudenesid taskust Kapo-poistel, kes olid samuti esitlusele palutud.

Küsimus mõlemale ja samas ka kummalegi: kuidas suhtute omasooiharatesse ja eneserahuldajatesse? Tänud!
Irja: ei ole kummagi vastu.
Inno: ma arvan igas inimeses on peidus omasooihar, keda hoitakse peidus, või puuris, ent kes pääseb välja parema puudumisel või näiteks tugevas joobes. Ma olen täheldanud, et kui inimese mõistus välja lülitada, on keha võimeline panema kõike, mis liigutab. Eneserahuldamine on samuti täiesti inimlik nähtus.

1.Mis te arvate, miks Sõõrumaa soovitab firmadel lahkuda Eestist?
2.Kas Sõõrumaale ei lähe korda,
et on nõnda palju töötuid? 3.Kas Sõõrumaa ei mõista kuis rakendada seda töötute armeed? 4.Sõõrumaa oli ja vast on ka praegu Keskerakonna sponsor...Kas Sõõrumaa seisukoht firmade välja saatmise kohta on ka Keskerakonna seisukoht?
5.Kuis veenda Sõõrumaad ühinemast asjaga:TASUTA ELEKTER IGALE EESTI KODANIKULE? 6.Kuis veenda ülirikkaid ühinema asjaga:TASUTA ELEKTER IGALE EESTI KODANIKULE?
7.Kuis veenda lihtrahvast ühinema asjaga:TASUTA ELEKTER IGALE EESTI KODANIKULE? 8.Kuis veenda inimesi,
et nad hakkaksid organiseeriksid kursusi kus õpetataks kuis valmistada päiksepaneele ja tuulikuid? 9.Kuis veenda peaministrit, et ta organiseeriks nood kursused?
10.Kuidas veenda Savisaart nende kursuste kasuks?
11.Kuidas tatipritsijatele teha selgeks,et see mida külvad seda ka lõikad? 12.Kuidas tatipritsijatele
teha selgeks,et ära soovi seda teistele mida ei soovi enesele?
13.Kuidas neid kaht viimast küsimust teha selgeks Eesti meediale? 14.Mida öelda sellisele inimesele kes heidab mulle ette,et ma olen maailmaparandaja?
15.Mida öelda KAPO agendile kui ta vihaga püüab leida minus miskit millega mind lämmatada aga samas ta teab,et ma olen maailmaparandaja?
16.Kellele on vaja selliseid või keda nad teenivad kes on vihased maailmaparandaja peale?
17.Kas olete nõus,
et madalatele küsimustele kellede esitajate eesmärk on vaid tatti pritsida ja lihtsalt määrida teie Kõrget reputatsiooni ei ole mõtet vastata,ammugi mitte pöörata tähelepanu?18.Kuna sa Irja juba vastasid ühele nõmedale küsimusele siis sellest selgub üks asi...paistab,et Inno on veidi kitsi hellitus sõnadega ja pole sulle öelnud tõde...SEL NAISEL KEDA SA ARMASTAD ON MAAILMA KÕIGE ILUSAMAD TISSID,TUSSU,
PEPU,JALAKESED,KÄEKESED,NINAKENE,
SUUKENE,SILAMAKESED,LAUBAKE,
PÕSEKESED,KAELAKE,HAMBAKESED,
SELJAKE,KÕHUKE,KÕRVAKESED,
VARBAKESED,JUUKSEKESED,HÄÄL,MÕTTED,KÄITUMINE,UNISTUSED,PÜÜDLUSED,
SOOVID,KÕIK ON ILUS...EKS,JU?
Minu arvates,originaalsed tissud olgu nad kasvõi vistriku suurused on ikka ilusamad kui nood kummist(silikoon) tehisrinnad mis teevad naised inetuks...nagu lehmaks...EKS,JU?
Inno: ohh, ma ei tea, ma vist ei oska vastata neile küsimustele. Ma soovitan järgmine kord esitada üks küsimus korraga.

Irjale ja Innole, kes on teie arvates Eestis kolm arvestavamad ja targemad naispoliitiku? Miks?
Kas harimatu matsi plika istumine Riigikogus on ok, pean silmas Evelyn Sepa, kellel ainult kutseharidus?
Miks Sepp teid ründas? Kas ta kardab konkurentsi?
Irja: Siiri Oviir – ta suudab vaielda nagu mees; Katrin Saks – intelligentne ja väärikas. Kolmandat ei oskagi nimetada. Evelynil on ilmselt lihtsalt teistsugused tõekspidamised kui meil. See, et ta Riigikogus on, mind otseselt ei häiri.
Inno: ma arvan, et Siiri Oviir, Marju Lauristin ja Signe Kivi. Sest nad on arvestatavad ja targad.

Huvitav, miks suletud küsitlused näitavad eranditult idiootlikku hoiaku üleolekut ja veel käimasolevad terve mõistuse ülekaalu? Miks te võltsite suletud pollide tulemusi? Mis kasu sest saate?
Irja: me ei ole midagi võltsinud.
Inno: meie ei saagi suletud pollide tulemusi muuta.

1. Kuidas selle keskerakonda astumisega ikka täpselt oli? kas te kandideerisite ja jäite ukse taha? Või olete keskerakondlased? Või pole kunagi kandideerinud?

2. Mis sai teie miljonipärandusest? Aasta tagasi hängisite viietärnihotellides, nüüd kerjate Savisaare ukse taga?
Irja: sellest on olnud juttu, aga hetkel me liikmed pole. Ilmselt mingist hetkest oleme, sest ma toetan Keskerakonda ja soovin liituda selle parteiga, mida ma toetan.
Päranduse investeerisin. Osalt õnnestunult, osalt ebaõnnestunult. Eks ole neis viietärnihotellides juba hängitud kah.
Inno: me otsustasime, et edaspidi reisime budget-stiilis, see tundub isegi vahvam.

NONII KÜSIMUSED SIIS:

1.KAS RAAMATUS POLNUD LIIGA VÄHE PERSOONILUGUSID?OLEKS VÕINUD JU ROHKEM INTEKAID OLLA TEINONEN JA TEISED NALJAMEHED.KA MAIT RAUN,KAS TA SIIS ON HULLARIS VÕI EI?

2.KAS TE SAITE ANDMEKAITSE KÄEST KÕIK VIDEOD JA PILDIMATERJALID TAGASI ,MIS TEINUD OLITE?

3.MIKS TE OSA LUGUSID PLOGIST EEMALDANUD OLETE?KAS ENESETSENSUUR JA KUI SIIS MIKS?

4.MIS ON HETKEKS SAANUD RAAMATUKANGELASTEST?NÄITEKS KAS KIILAKAS AHISTAJA KADRI HAKKAS NORMAALSEKS,LÄKS KUHUGI TÖÖLE VÕI KOOLI?

5.KAS ON PLAANIS KA JÄRG RAAMATULE?ÄKKI KAASATE OMA TIIMI MÕNE EESTI HUUMORIKIRJANDUSE TIPU KIVISILDNIKU VÕI MÄRKA ,NEMAD LISAKSID LUGUDELE VEEL VUNKI JUURDE.

6.KAS TEIL OLEKS VÕIMALIK TEHA TALLINNA TVSSE OMA SAADE,MIDAGI TALKSHOW FORMAADIS?

7.MILEGA NEED DOZOORLASEST RAAMATUKANGELASED JA MADISSON RAHA TEENIVAD,KUIDAS NAD ÄRA ELAVAD,SAAVAD INVALIIDSUSPINSSI VÄ?

8.MIKS EI TEATATUD AVALIKULT BLOGIS SUURELT JA PUNASELT ET RAAMATU ESITLUS ON,PALJUD ANDUNUD FÄNNID JA INFORMAATORID JÄID TULEMATTA SEETÕTTU.

9.MILLAL VÕSA FILM TEIST VÄLJA TULEB?

10.KAS TEIE RAAMAT KA TEISTESSE KEELTESSE TÕLGITAKSE?
Inno: 1. Kindlasti oleks võinud rohkem olla raamatus intekaid, aga ei tahtnud mahtu väga suureks ajada, tegime oma valiku. Raun ei ole hullaris, meile laekunud info kohaselt pole ka kunagi olnud.
2. Andmekaitse käest saime kätte ainult minu telefoni ja videokaamera. Aga nende käes on kõik varem salvestatud materjal, see on andmekandjad, samuti arvutid.
3. Oleme eemaldanud mõned lood, mille puhul otsustasime, et nende ülevalhoidmine pole põhjendatud.
4. Kadri Kiilas on kogu aeg olnud normaalne. Või kui ei, siis võiks kogu ajakirjandust nimetada ahistajaks ja ajakirjanikud hullarisse kinni panna. Ma ei pea vajalikuks tema teemat rohkem kommenteerida.
5. Seda on veel vara öelda. Tähelepanuväärne on see, et Kivisildnik on kirjutanud veel “hullemaid” asju kui Kiilas, aga teda ei pistetud hullarisse.
6. Meile on tehtud pakkumisi saadete osas, aga oleme neist seni ära öelnud, kuna ei jõuaks. Võibolla kunagi tulevikus.
7. Dozoorlased käivad tööl, Madisson kah. Teevad päris tavalisi lihtsaid töid.
8. See esitlus oli kutsetega ja mõeldud eelkõige pressile. Aga korraldame tulevikus kindlasti eraldi ürituse, kuhu kutsume fännid ja informaatorid.
9. Võsa filmi kohta puudub info. Minu teada pole see film meist.
10. Ma usun küll, näiteks inglise keelde. Vastavat huvi on juba ilmutatud.

20 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Aitäh ilusate vastuste eest! Ja palju edu ja armastust teile :)!

Fänn Tartust

Anonüümne ütles ...

Lollid, teid ei võeta kunagi keskerakonda. Savisaare tervis olevat viimasel ajal järsult halvenenud, sellest ka tihenenud välisreisid. Eesti arste vana paks ei usalda. Räägitakse et eelseisvad valimised jäävad Burešinile viimasteks, sellest ka see hüsteeritsemine igal võimalikul juhul. Ja peale Savisaare ei taha keegi I2 keskerakonda.

elektritsaabtasuta.blogspot.com ütles ...

Aitäh ilusate vastuste eest!
Aga tasuta elektri küsimus ei ole lihtsalt selles,et millist liiki energiat kasutatakse või mis hinnaga...
Küsimus on maailmavaates ja kõikide oluliste probleemide lahendamises...
Nikolai Tesla leiutise abil saanuksid kõik elanikud üle maakera kaablita elektrit s.o.
wi-fi ühendusena...sellisel viisil poleks saanud kusagile paigaldada elektrimõõdikuid s.o. poleks saanud elanikke orjastada...

Inno ava oma silmad ja vaim,mis juttu sa räägid,et Eestis pole päikest:)))?
Päiksepaneelid töötavad ka sombuse ilmaga....www.sunheat.ee

TASUTA ELEKTER IGALE EESTI KODANIKULE MUUDAB ELU TERVES MAAILMAS KARDINAALSELT...
-see on kirjas postituse
"Peeter Võsa Rakvere linnapeaks!"
kommentaarides...

Ainult rumalad ostavad elektrit...
sest elektrit saab tasuta!

Anonüümne ütles ...

MUL TEKIB SPORTLIK, VÕI KUI SOOVITE SIIS HAIGLANE HUVI JUBA....
WHO IS THEZEITGEIST....
TAHAKS JUBA NÄHA...
Lugesin hiljuti netis "KesKust" ja pidin perseli kukkuma kui seal kommenteeris IGAT LUGU VANA TUTTAV ZEITGEIST.
SEEGA JÄRGIME KAMPAANIAT:

ZEITGEISTILE OMA BLOGI VÕI ISEGI PORTAAL...

Anonüümne ütles ...

17:20

Miks see nii tähtis sinujaoks on, kas võetkse või ei võeta keskerakonda?
Rahune ja ära võta kõike nii isiklikult, kui ikka väga vastik hakkab...

Anonüümne ütles ...

Ma ei saa üldse aru, miks oleks pidanud sihukest jahu PM-s avaldama?
Keda see huvitab?

Anonüümne ütles ...

Hei sina! (Elagu konkurents!... www.thezeitgeistmovement.com... jne)

Iirimaal elab ka teisi eestlasi. Kõik ei ole nii andekad, kui sina. Tahes tahtmatult langeb aga osa sinu kuulsusesärast ka teistele eestlastele Iirimaal.

Oleks väga suur palve sulle. Palun kirjuta, mis on su ees ja perekonnanimi.

MILLEKS ma palun seda?

Ma ei taha, et teisi eestlasi seostataks Sinu näiteks selliste mõtetega, et ... töötud Eestist võiks tulla Iirimaale. Kui pole raha, siis saaks siin ka talvel telgis magada, sest kliima on soe ...
Sorry ... see on sinu idee, ... kuid ega ikka ei saa küll telgis elada...pole sellist kohta ... kui tead mõnda juhtumit, siis oleks huvitav teada saada. .. :-)

Kui PÕED, ja ei soovi oma nime avaldada, siis palun identifitseeri ennast täpsemalt.
Kas elad Dublinis? ... Kui vana sa oled? ... Oled meessoost? ... Kui kaua oled Iirimaal elanud? ... Kui võimalik, siis lisa veel mõningaid andmeid, mida võimalikuks pead.

Kui identifitseerid ennast täpsemalt, siis oleks teistel eestlastel lihtsam selgitada, et nemad ei peitu sinu varjunime taga.

Oled kirjutanud, et käid eestlaste kokkutulekutel (kuu viimasel laupäeval Dublinis) ... lihtne oleks sealt teada saada sinu nimi ja avaldada netis ... kuid palun avalda enne seda ISE mingeid andmeid.

Sinu ideed ja mõtted enamuses asjalikud ... kuid mõned mõtted on sul liialt toored ... sul pole viitsimist (või aega) neid sügavuti analüüsida ...

Tasuta lõunaid ... samuti tasuta elektrit ei ole :-(
Seadmetesse tuleb investeerida ... Kas seadmete abil on võimalik toota rohkem elektrit, kui oma tarbimiseks kulub? ... Kas on võimalus elektrienergiat müüa, et seadmete maksumust tasa teenida? ... Kuidas on võimalik müüa? Missuguste ülekandeliinide kaudu? ... Kuidas kaetakse energiavajadus näiteks tuulevaiksel, pimedal ajal? ... Kes teostab ja palju maksab seadmete hooldus, mis asuvad näiteks pensionär Maali juures kuskil metsatalus? .... jne jne

Elektrienergia osas palun leia enda jaoks vastused nendele ja veel paljudele teistele küsimustele. Analüüsi vastuseid ja tee omad järeldused.

Kindlasti väärib lugupidamist sinu võime väga olulisiste küsimuste ja arutelude püstitamisel ... millele praegu veel pole rahuldavaid vastuseid.

Lugupidamisega
Anonüümne

elektritsaabtasuta.blogspot.com ütles ...

1.Innole.
Transiidi koha pealt paned puusse
,vaata www.infranews.ru
2.Need debiilid kes ei saa aru kuis tuleb TASUTA ELEKTER tehku jooga harjutusi selleks,et mõistus
läheks lahti....ja siis valmistagu endale tuulik ja päikse paneelid-kui need on valmis sellest päevast hakkadki saama tasuta elektrit...

Ainult debiilikud ostavad elektrit...
sest elektrit saab tasuta!

Irja ütles ...

Kui ei võeta, siis ei võeta :). Elu läheb edasi :).

elektritsaabtasuta.blogspot.com ütles ...

Seal www.sunheat.ee tõsi on vaid päiksepaneelid mis on mõeldud vee kütmiseks aga teised on elektri jaoks...

www.mdpub.com on tõestatud,et päiksepaneeli materjalide peale kulub vaid
104.85 USD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lisaks elektrit andvale päiksepaneelile on soovitav ehitada tuulik ja selle materjalide maksumus on vaid
140.62 USD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niisiis 245.47 USD eest saate terveks eluks TASUTA ELEKTRI!!!!!!
Eesti kroonides teeb see 2.684.38
s.o. kaks tuhat kuussada kaheksakümmend neli krooni ja 38 senti!!!!!!!!!!!!!!
Noh muidugi lisaks veel transpordi kulud ja töö vaev...


AINULT DEBIILIKUD OSTAVAD ELEKTRIT
...SEST ELEKTRIT SAAB TASUTA!!!!

Anonüümne ütles ...

Ma poleks nii hullu intervjuud küll ära keelanud. Pigem oleks selle maha äritsenud.
Näiteks Komsomolskaja Pravdale.

Anonüümne ütles ...

Tuumajaam tuleb eestisse kiirems korras ehitada...

Anonüümne ütles ...

to 17:20 -

Ja peale Savisaare ei taha keegi I2 keskerakonda.


Teadjamad räägivad, et ei taha ka tema neid sinna; lollikesed meelitati näilise poolehoiuga liimile, 200 K Tallinna reservraha tellis ju de jure linn, de facto kesikerakond. Kui kõnekäändu kohandada, siis lollid said kiita ja jooksevad nüüd nahast välja - "paljastavad" reformi, toetavad tasuta võsapetsi kampaaniat jne. Veel räägitakse, et Edgari sümpaatia jahtus kohe, kui Urro ja Türja pronksikangelaste ja bäckmaniga flirtima hakkasid - see seltskond ei sobi kesikute poliitilisele kaardile kohe mitte kuidagi, olgu nad nii venesõbralikud kui vähegi soovivad, et rahvas usuks. Viimase laua naelutas ukse ette madissoni, vana edgari vihavaenlase, afišeerimine.

Anonüümne ütles ...

Viimane peaks oma allikaid kontrollima :D. Loe Irja viimast sissekannet, siis saad teada, kuidas lood tegelikult on. Aga aitäh hää õhtuse nalja eest. Või "teadjamad räägivad"!

Inno ütles ...

Teadjad räägivad ka seda, et mingit kriisi polegi, see on vaid meediamull.

Anonüümne ütles ...

23:37, kas lihtsalt kesikute nimekirjas kandideerimine peaks mingi argument olema või mida sa silmas pead? Türja ustvusvannet füürerile? Einoh, egas keegi saa ei talle ega sulle keelata ette kujutamist, et Türja pole mitte poliitkalts, ilma liikmepiletita iga kell "see oli väike eksitus" sahtlisse lükatav, nagu kesikutel kombeks, vaid julge, selge ja kindla maailmavaatega energiline parteisõdur, keda kogu organisatsioon 100% toetab. Andke minna.

P.S. Läks vist jälle kümnesse, kiunub ikka see koer, kelle saba tallatakse, tervisi Toompuiesteelt!

Anonüümne ütles ...

aga miks kiilase teemat rohkem ei valgustata raamatus ju oli tast juttu tahaks teada mida tibi hetkel teeb saab ta kompensatsiooni ka alusetu hullaris viibimise eest?

ja mis need nn. lihttööd on mida madisson ja dozoor teevad-konkreetselt!

Anonüümne ütles ...

Iga kuu kokkulepitud kohas FSB ümbriku järel käimine on väga lihtne töö.

Anonüümne ütles ...

to 1:34:
rohud jälle võtmata?

Anonüümne ütles ...

06.09 18:53 - paistab, nagu oleks shitcase'i initsiaalid A.R.