Selline uus inff Kaur Hansoni juhtumi kohta:
hansoni loo tõi päevavalgele aus inimene, kelle avaldust ei saanud ringkaitse enam ignoreerida, kapo pani kaamerad magamistuppa ja seepärast on süüdistusmaterjal nii räige pähkel, et peab 15 a nõudma.
filmilint on ikka midagi muud kui oletused ja maigutused ja pillekese pöidlaimemine, mis kuidagi uurimise mõõtu välja ei anna.
aga hanson on ettur, mis ohverdatakse, ka rahvusvahelise surve tõttu - keegi tuli vahistada
pilleke on agaüks neist inimestest, keda vajadusel teiste hävitamisel kasutatakse - siin kommenteerivad inimesed saaks juba pillekese ohvrite klubi moodustada.
keegi võiks teha diplomitöö "pilleke ja pähkel ja kohtunik õunpuu bermuda kolmnurgana", palju neil ühiseid lugusid on. hävitame keda tahame, nii nagu tuju tuleb, pahade päevade ajal kammime eriti räigelt ja meie ise oleme ju väljaspool seadust tädikesed.
http://www.ekspress.ee/forum/47331?leht=2
10 kommentaari:
kas just kapo need kaamerad pani, hanson tegeles ilmeselt lasteporno valmistamisega, need lindid, fotod on kindlasti politseil olemas. Samas jääb ikka selgusetuks miks oli vaja Sirli ütlusi, kui töendid olid niigi veenvad kui videomaterjal, fotod jne Tarve ju ütles, et tema vaBastati süüst, kuna nöustus abikaasa vastu tunnistama.
Muideks selles expressi loos kustutati suur osa kommentaare, mis tõid Pille Alaveri ja Lea Pähkli sigadused välja. Näiteks minu kommentaar oli nr 1 ja 2 ning need kustutati 48 tundi hiljem, kui kommenteerisin tsensuuri kohta, siis ka need kommentaarid kustusid, aga juba märksa kiiremini. 1-2 tunni jooksul, lõpuks sain expressis kommenteerimise bänni kah.
Vot niipalju VABAST JA SÕLTUMATUST AJAKIRJANDUSEST!
Ja võib vaid 1 korra arvata, kes kaebas nende detailide avaldamise pärast, et kommentaarid kustutati.
Loomulikult KOMISSAR PILLE ALAVER, KELLE 2008 AASTA PALK OLI KOOS LISATASUDEGA 381 000,- KROONI, EHK 30 000.- KUUS.
Mis see palk siia puutub, lammas? Muidugi kui välja arvata kadedus, et sa ise Kapa-Kohila saeraamist saad 3000 krooni ümbrikus?
Miks ihub staarinvestor Hans H. Luik hammast Kaur Hansonile?
Kõik sai alguse aastatest 2003-2004kui Hanson töötas Luigele kuuluvas mobiiloperaatori Bravocom turundujuhina.
Luik võttis ta sina pärast edukat 2003 parlamendikampaaniat.
Luik, Vichmann, Mahhov ja Põldsamm sukelduvad mobiiliärisse (0)
15. september 2004 Peatselt kolme Eesti mobiilioperaatori kõrval alustava Bravocomi kaubamärgi taga peituvad ärimehed on siinset ärimaastikku tuntavalt mõjutanud.Juuli lõpul vahetusid mõned nimed Vertelson Mobiili nõukogus. Nüüd on firma juhtkangide juures sellised tuntud tegijad nagu Allan Martinson, Ekspress Grupi omanik Hans H. Luik ja juhatuse esimees Viktor Mahhov, ärimees Marcel Vichmann, investeerimispankur Kalle Norberg ning internetitelefoni Skype looja Jaanus Torp.
Bravocomil on neli asutajat : Peep Põldsamm, Viktor Mahhov, Marcel Vichmann ja Express Grupp. Põldsamm on idee autor. Esimesena investeeris sellesse Ekspress Grupp ehk Hans H. Luik. Esialgsed kulutused on olnud väiksed, investeeringuid pole praktiliselt tehtud. Nüüd, kui alates järgmisest aastast on võimalik inimestel mobiilinumbreid ühe operaatori juurest teise juurde üle viia, tehti kiire otsus panna äri ka sisuliselt käima. Vaja oli leida uusi investoreid. Luik kaasas rahastajana projekti Vichmanni. Viktor Mahhov kui Ekspress Grupi juht sai endale n-ö juhtkonna aktsiaid. Põldsamm on omanike ringis kui asutaja ja idee autor.
"Mul on algusest peale olnud kõva usk, et vaba raha, mis me mobiilioperaatorite alla paneme, läheb kasumisse," lausub Mahhov.
Firma kaubamärgist Bravocom saab Eestis esimene täielikult kodumaisel kapitalil põhinev mobiilioperaator. Projekti investeeringu suuruseks on välja öeldud sada miljonit krooni.
Omanike vahel on lepe, et kuni tänase pressihommikuni Bravocomi strateegiast ja täpsetest plaanidest üldsusele ei räägita. ?Olen teisel pool maailma otsas ning firma tegemistest esialgu liiga kaugel, et seda kommenteerida,? keeldub Vichmann telefonis intervjuust. Sama kidakeelseks jääb ka teine omanik Hans H. Luik.
Ekspress Grupil suur tähtsus
Bravocomi aitab käima lükata Microlinki nõukogu liige ja pikaajaline tegevjuht Allan Martinson. "Meil on siin ristuvaid minevikke ja ärihuvisid," ei taha ta oma osa ja tegemisi Bravocomis täpsemalt avaldada.
Viktor Mahhov põhjendab investeeringut äri turunduskesksuse ning ulatuslike reklaamivõimalustega grupile. Tänu omanikele on Bravocom mõnevõrra uudses situasioonis. Nimelt omab Ekspress Grupp Eesti Ekspressis 100% aktsiatest, Eesti Päevalehes, Linnalehes, SL Õhtulehes ja paljudes ajakirjades 50%. Seega on tal võimalik soodsama hinnaga saada reklaampinda, aga reklaam ja marketing on nii tihedal turul kui mobiilindus elulise tähtsusega. Ja Bravocom on tegelikult turunduse ehk toodete müügi projekt.
Äkki läks kiireks
Reaalse sammu operaatoriteenuse suunas astus Vertelson möödunud nädalal, registreerides sideametis kümme tuhat numbrit algusega 545. Siis levis kiiresti info, et Radiolinjas on midagi teoksil, kuna just see firma teatas, et toob turule suure hulga uusi numbreid. Kiiresti jõuti Bravocomi jälile ja ettevõtte juhid pidid asja selgitama. Selleks kuulutati välja pressikonverents, et uudishimu rahuldada. Tegelikult on projekt staadiumis, kus isegi ettevõtte juhtidel on keeruline öelda konkreetset väljatuleku kuupäeva.
Äri loogika kohaselt pääseb Bravocom telefonivõrkudesse sisse läbi Radiolinja, kellega on sõlmitud kõneaja ostu leping. Bravocom ostab Radiolinjalt aega ja maksab nende kõnede eest, mis tema telefonidest Radiolinjasse liiguvad. Ning omakorda küsib raha oma klientidelt. Vahest ja kulutuste mahaarvamisest kujuneb kasum.
Just siin ongi Bravocomi suurim äriline risk. Nimelt peab Bravocom oma klientidelt ise raha kätte saama. See tähendab arvete väljastamist, klienditeenindust, tööd võlglastega. Kokku alustab firmas tööd 30 inimest, kes peamiselt on müüjad ja klienditeenindajad. Tehnoloogiline arendus ostetakse sisse.
Üldisem taust on aga selles, et järgmise aasta 1. jaanuarist saab telefonikasutaja oma numbriga kolida teise operaatori juurde ning tänu sellele on Bravocomil väga hea turule tulla. Iseküsimus, millal numbrite liikuvus tegelikult algab ? seadus on küll olemas, kuid operaatorid peavad looma sellise ühistarkvara, mis numbrite kaasavõtmist võimaldab. Aga seda pole veel tehtud.
Varjatud äriidee
Teenuseoperaatori näol on tegemist firmaga, kel oma telefonimastid puuduvad. Naabritel soomlastel on niisuguseid operaatoreid juba 20, Lätis üks ja Leedus neli.
Mis nõksuga saab teenuseoperaator kõneminutit võrguomanikust odavama minutihinnaga müües kasumi? Vaikimistõotusega seotud investeerimispankur Kalle Norbergil on vaid üks soovitus: liitke kokku mobiilioperaatorite kasum.
EMT, Tele2 ja Radiolinja mullune kasum oli koos kõikvõimalike roaming-kõnede, sidumistasude ja lisateenustega kokku 1,448 miljardit krooni. Radiolinja ja Tele2 pole avaldanud eraldi mobiiliäri kasumit.
Hoolimata sellest saab teha teoreetilise arvutuse, jagades kasumi summa Eestis mobiiliomanike arvuga ning näeme, et operaatori keskmine puhaskasum inimese pealt oli ligi 1230 krooni. Mis tähendab, et isegi kui uus tulija saaks kliendi kohta kasumit poole vähem ning suudaks meelitada üle 50 000 klienti, kujuneks aastaseks puhaskasumiks 30 miljonit krooni.
EMT rentaablus oli eelmisel aastal 27 protsenti, mis veel kord kinnitab Norbergi sõnu: selles äris on ülisuured kasumid ning iga uus idee võib kiiresti sisse tuua kümneid miljoneid kroone. Juba asjaolu, et operaatorid keelduvad avaldamast SMS-ide käivet, viitab nende tulukusele. Uuel tulijal pole ka võrgu ülesehituse ja suurte investeeringute probleeme.
Üks võimalusi on nutikate teenuste pakkumine. Näiteks Soome virtuaaloperaatori Saunalahti omanikud said viis aastat tagasi üleöö miljonärideks, tulles turule maailma esimese mobiiltelefonide logode tellimise süsteemiga Jippii.
Konkurendid teadmatuses
Konkurentidel pole aimu, kuidas uus tulija kavatseb järjele saada. EMT juhatuse liige Piret Mürk on pessimistlik: Eesti mobiilsideturg on ju niigi tihedalt täis, käib turuvõitlus. ?EMT lööb kvaliteediga, Q-GSM odavusega, Radiolinja laveerib nende vahel. Tasuta kõned juba on, ei kujuta ette, millega nad üllatada kavatsevad,? lausub Mürk. Ta ei oska isegi pakkuda, millise hinnaga võib Bravocom võrgumahtu osta, sest hinnad ulatuvat maast taevasse.
Kuigi Vertelsonile hakkab võrgumahtu müüma Radiolinja, pole ka nemad Bravocomi tegemiste suhtes targemad. ?Meil puudub info Bravocomi müügi-strateegia ja taktika osas, mistõttu on momendil väga raske vastata, kas ta on meile konkurent või mitte,? edastab pressišeff Regina Salmu. Mobiilide 84% penetratsiooni järgi oleks ju Eesti turg nagu tihedalt täis. ?Kuid Põhjamaade kogemusele tuginedes on ruumi meie kõigi jaoks,? lisab Salmu.
Bravocomi ajutise nõupidamisteruumi lahmaka laua taga kergitavad tegevjuht Peep Põldsamm ning turunduse ja toote-arenduse direktor Jaanus Lillenberg saladuselt veidi katet. Põldsammi silmad säravad, kui ta rääkima hakkab. Mehes on selline energia, et keeruline on midagi vahele ütelda.
Soomes on 5,2-miljonilisest elanikkonnast mobiiliomanikke 4,2 miljonit. Ja turg on segmenteerunud, et tarbija võiks valida. Pärast numbriliikuvuse tulekut on kahe viimase aastaga operaatorit vahetanud miljon inimest, ning trend tõotab kasvu.
Eesti mobiilside on alles lapsekingades. ?Kujuta ette, kui lähed poodi ja seal on valida ainult kolm juustusorti, kolm veesorti, kolm piima,? lausub Põldsamm. ?Usun, et inimestele on rohkem vaja valikuvõimalusi, sest maitseid on rohkem kui kolm.? Väikese arvu teenusteoperaatorite puhul saavad kasu vahest ainult maaomanikud, kes iga uue masti eest renti saavad.
Turuosa suhtes jääb Bravocom napisõnaliseks, kuid näiteks Soomes omavad kõik teenuse-operaatorid kokku viiendiku turust, nende hulgas on kolm-neli suuremat tegijat.
Põldsamm usub, et tegemist on tulevikuäriga. ?Kunagi tuleb aeg, kus turg maksab sisu eest ning kõneminut on tasuta,? räägib ta. ?Küsimuseks on siis, et kes on valmis. Tänane võrguoperaator ei peagi keskenduma sisu tootmisele ja haldamisele. Mis saab juhul, kui teenus, mille eest on praegu harjutud raha küsima, muutub tasuta teenuseks?? Tavatelefoniäris ongi nii juhtumas: uute tulijatega on minutihinnad alla löödud ning ainsana suudavad normaalselt opereerida oma võrgud internetivõrguks ümbernimetanud ettevõtted.
PEEP AAVIKSOO: Mul pole sellesse ideesse usku
Mobiilide peal on täna mängus korralikud rahasummad tänu suurtele käivetele ja klientide arvule. Vaadates, kui tugev andmine käib olemasolevate operaatorite vahel, olen uue tulija suhtes üsna skeptiline. Virtuaaloperaatorite loodetava edu aluseks on odavam hinnapakkumine, aga Tele2 on väga selgelt öelnud, et tema on kõige odavam pakkuja Eesti turul. Kui Põldsamm räägib enneolematutest teenustest, siis ma tahaksin niisuguseid näha, mida täna turul ei ole ja mille pärast peaks operaatorit vahetama.
Eesti turg on täpselt nii väike nagu ta on, ning nüüd loodetakse loksutada numbri stabiilsusega kliente ühe juurest teise juurde. Aga ütleksin, et juba täna on turg väga konkurentsitihe ja hinnavahed pole suured, kui oled valinud õige paketi.
Nende loogika tugineb sellele, et EMT on suutnud oma äri siiani efektiivselt ajada ja nad loodavad sealt kliente endale saada. Aga küsiksin, et kui oled siiani suutnud sõita neljaliitrise autoga, siis miks minna kaheliitrise peale?
Mina sellesse täna ei investeeriks, aga ju siis on inimesi, kes loodavad kasumisse jõuda. Kui aga Põldsamm ütleb, et mõtleb mingit kosmosetehnikat välja, siis mina teda lihtsalt ei usu.
Peep Aaviksoo, endine EMT juht
http://www.arileht.ee/artikkel/330070
Kaur Hansoni vaimusünnitis on Zorro kampaania:
http://www.zorro.ee/
See pani irvitama kõik turunduse ja reklaamispetsid. Kadastik naeris avalikult Luige üle.
Kõige hirmsam oli. Kadastikul oli õigus ! Asi ei töötanud !
Hirmsa papi saanud Hanson lasi aga firmast jalga !
2005 aasta sündmused:
4. jaanuar Bravocom on müünud kokku enam kui 8900 lepingulist ja kõnekaarditeenuse liitumist.
Müüdud liitumiste koguarvust moodustavad ligi kümnendiku Bravocomi ärikliendiliitumised. Eraklientidele müüdud Rahvamobiil Zorro mobiiliteenustest moodustavad üle poole kõnekaardiliitumised.
--------------------------------
2004 aasta sündmused :
20. detsember Bravocom allkirjastas esimese teenusoperaatorina lepingu Abobase Systemsiga marsruutimise ühtse andmebaasi teenuste kasutamiseks, mis on vajalik mobiilinumbrite liikuvuse rakendamiseks.
1. november Bravocom tuleb turule mobiiliteenusega Rahvamobiil Zorro.
21. oktoober Bravocom avab internetipõhise numbrite broneerimise
keskkonna, kust inimesed saavad valida
endale sobiva mobiilinumbri rohkem kui 10 000 numbri hulgast.
13. oktoober Bravocom avab võrgu avalikuks testkasutuseks Eestis ning
roamingu katsetusteks 10 välisriigis
04. oktoober Sideamet kuulutab numbri liikuvuse andmebaasi haldaja konkursi
võitjaks AS Abobase Systemsi, millega on numbri liikuvuse rakendumine tagatud
29. september Kõik sidevõrkude operaatorid avavad võrgud Bravocomile, mille tulemusena saab kõikidest võrkudest Bravocomi klientidele helistada
15. september Bravocom teatab avalikkusele enda plaanidest ja turuletulekust peale numbri liikuvuse rakendumist
7.september Sideamet väljastab Bravocomile 10 000 tarbijanumbrit algusega 545
05. august Ametisse astub Bravocomi uus nõukogu - Nõukogu esimees Kalle Norberg, nõukogu liikmed: Hans H. Luik, Marcel Vichmann, Viktor Mahhov, Jaanus Torp ja Olari Vainokivi. Juhatuse esimehena jätkab Peep Põldsamm ja nõunikuna Allan Martinson
27. juuli Sõlmitakse investeerimisleping First Telecom Trading OÜ-ga eesotsas Marcel Vichmanniga, mille tulemusena on tagatud Bravocomi pikaajaline finantseerimine
06. juuli President kuulutab välja Telekommunikatsiooniseaduse muutmise seaduse, milles sätestatakse numbri liikuvuse kohustus mobiilivõrkudes alates 01. jaanuarist 2005.a.
18. mai Bravocomi võrgus tehakse esimene kõne
aprill-mai Bravocom valib erinevate süsteemide teostajateks OÜ IceFire, Santa Monica Networks AS, TietoEnator Eesti AS, AS Elion Ettevõtted, AS Proekspert, AS IT Grupp, OÜ OK.EE jt. Kokku osaleb Bravocomi süsteemide rakendamises üle 20 juhtiva tehnoloogia ettevõtte
31. märts Bravocom lõpetab arvelduse, kliendihalduse ja teiste
mobiiliteenuste süsteemide arenduse ja asub süsteeme välja ehitama
-----------------------------
2003 aasta sündmused :
29. september Bravocom tähistab oma esimest sünnipäeva, meeskonna liikmete arv ületab kümne
17. aprill Bravocom sõlmib võrgukasutuse lepingu Radiolinja Eesti AS-ga, mis võimaldab Bravocomil osutada kõiki mobiilsideteenuseid
21. veebruar AS Vertelson Mobiil aktsionäride ringiga liitub OÜ Integer Management Services eesotsas Viktor Mahhoviga
07. veebruar Sideamet väljastab Bravocomile mobiiltelefonivõrgu opereerimise tegevusloa ja registreerib firma mobiilteenuse osutajaks
http://www.bravo.ee/?id=25&op=body
Siin on selle asja nutune lõpp.
Nagu näete firma omanike hulgas enam Luige nime ei ole.
Kas peab Luik viha see pärast, et arvab et Hanson on kõigi tema ebaõnnestumiste eest vastutav ( nii et mitte Delfi ost, vaid Bravocomi Zorro kampaania), et just siit sai alguse Luige langus?
Usun , et Pähklimutt ja Alaver peaksid avalikusele selgitama, kuidas nad ikkagi Hansonit uurima asusid. Kes andis neile korraldusi, sealt edasi - kes andis omakorda korralduse andjatele korraldusi.
Luike tuleb tänada - ohtlik pedofiil on tabatud.
Küsimus jääb, kas tõesti täidavad Eesti õiguskaitseorganid ainult tellimusi.
Et muidu, kui tellimust ei tule, teevad pedofiiliga rõõmsalt koostööd, nagu näitab Põhja prefektuuri uuring aastake-paar tagasi , milles Hanson figureerib kui suur ekspert lastekaitse alal, kuigi nagu kuulda on olnud esitati kaebusi tema kohta juba siis !
Bravocom võttis kasutusele uue kaubamärgi
16.10.2009, 12:32
Bravocomi kaubamärki omav ProGroup Holding OÜ on otsustanud muuta kaubamärki ning koondas kogu tegevuse uue kaubamärgi Tallinn Mobile 3G alla.
Viimase kahe aasta jooksul on ettevõte teinud läbi palju muudatusi – Bravocomi ja Zorro kaubamärgi alt mobiiliteenuseid pakkuvast firmast on saanud tänaseks sideoperaator, mis pakub kompleksseid täisteenuslahendusi interneti, andmeside, lauatelefoni ning mobiilside valdkonnas, teatas ettevõte. Üheks viimaseks saavutuseks loeb Bravocom täiesti uue, 3,5G tehnoloogial põhineva mobiilivõrgu avamist Tallinnas tänavu suvel.
Lähtuvalt ettevõtte sisu ja vormi muutumisest otsustati selguse ja lihtsuse huvides uuendada ka välisilmet, nime ja logo. "Tallinn Mobile 3G ideena sündis juba palju aega enne seda, kui ta sai visuaalse ja sõnalise kuju. Alates hetkest, mil võtsime vastu otsuse hakata ehitama oma mobiilivõrku, sündis otsus, et rajame oma võrgu parimale võimalikule tehnilisele tasemele," selgitas Bravocomi müügi- ja turundusdivisjoni juht Kristo Krumm.
"Sõna Tallinn meie nimes ei tähenda kaugeltki seda, et me oma teenuseid ei pakuks mujal Eestis. Internet ja mobiilside on juba täna vabad füüsilistest juhtmetest ja traatidest ning levivad kõikjal, kus on selleks vaid soovijaid," lisas ta. Tallinn Mobile 3G teenuseid saab kasutada kõikjal Eestis ning ka paljudes välisriikides.
Krummi sõnul pole nende eesmärk tõusta omas valdkonnas Eesti sideturu liidriks, vaid pakkuda teenuseid, mis tagaksid klientide rahulolu.
Ettevõtte juriidiliseks nimeks jääb ProGroup Holding OÜ. Bravocomi omanikeks on läbi oma ettevõtete Marcel Vichmann, Oliver Kruuda, Peep Põldsamm ja Jaanus Kikas. Suurim osanik – ligi veerand firmast – peitub Danske Banki kliendikonto taga.
http://www.ap3.ee/?PublicationId=57b06cd6-14d9-4ed1-8ac1-d2772139fa55
Veel Bravocomist.
Hans H. Luik: Olen tõepoolest Zorro katsejänes olnud.
http://www.aripaev.ee/2773/new_eri_artiklid_277302.html
ZORRO võidab? Ei usu...
13.11.2004 Eelmisel nädalal kirjutas suurim nädalaleht, et kaubamärk ZORRO ei meeldinud ka Bravocomi nõukogust mitte kellelegi. Aga nad usaldasid reklaamiagentuuri tehtud uuringuid, mis väitsid, et märk on täpselt see, mis sihtrühmale tarvis.
http://blog.postimees.ee/191104/lisad/arter/tv/149927.php
Anonüümne ütles...
>Muideks selles expressi loos kustutati
>suur osa kommentaare, mis tõid Pille
>Alaveri ja Lea Pähkli sigadused välja.
kommenteerimisel on abiks:
http://www.google.com/sidewiki/intl/en/index.html
Postita kommentaar