kolmapäev, 17. märts 2010

Raamat, mida Ingridil ei õnnestunud ära keelata

Väljavõte Delfi Publiku veebist.

Ajakirjanik Katrin Lust on kahtlemata väga kaval. Raamatus, mis tema jutu järgi on Rein Kilgist, on tegelikult juttu hoopis Ingrid Veidenbergist (endise nimega Tähismaa) ning Anu Saagimist. Mis raskendab Reformierakonna meedianõunikul ja Postimehe Arteri toimetajal Ingrid Veidenbergil seda raamatut ära keelata, nagu ta tegi "Tüdrukute klubiga". Seejuures on huvitav, et Lust ei eita, et raamat on Ingrid Veidenbergist, samas on "Tüdrukute klubi" taotluslikult ilukirjandus. Aga ju siis Ingrid arvas end seal nii ära tundvat, et pidas vajalikuks raamatu müük ära keelata.

Nii et Ingridil ei õnnestu ikka raamatust välja jääda. Ja seda, milline Ingrid on, saab lugeda Lusti värskest raamatust!

15 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Pakun, et Ingridi kohta kehtib sõna- VALED, Katrini raamatu pealkirjas.
Üks kibestunud ja sexuaalhäbega lammas, kes peab end SEXIKAKS "Kroonika kuningannaks"!
Jes, jes, jes, Ingrid puupea veidenberg, oled tõesti sexikalt kole ja valelik eit!

K.S

Anonüümne ütles ...

Kas sa oled seda raamatut lugenud, et siin sisu ümber jutustad ja hinnanguid annad? Minul on küll raske uskuda, et Ingrid oleks Lustile rohkem inspiratsiooni pakkunud kui mehed tema elus ja muu oluliselt huvitavam. Aga noh, vara rääkida... Innol, tundub, muidugi mitte...

Anonüümne ütles ...

lamba köha, innu...

Anonüümne ütles ...

olin selle vana mära veidenbergiga just yhel yritusel koos.no kamoon,kui raske on ikka sellist siga panna. päris koobakil on teise korjus juba.kliimax käes.

Anonüümne ütles ...

Irja 22.17 oskab ikka nii poeetiliselt väljenduda...

Anonüümne ütles ...

irjal jälle luulehoog peal, ei saa kannelt vaka al hoida!

Anonüümne ütles ...

Ärge õhutage takka, või muidu ajab Irja oma laisa persse madratsi päält püsti ja teatab, et kõik on erutatud ja temal on ilgelt lõbus.

Inno ütles ...

Ma usun, et on ka teisi, peale Irja, kes lahtiste silmadega ringi käivad.

Anonüümne ütles ...

1, kes arvab, et Ingrid on kliimaksit põdev libu, olen mina.
ja minu nimi ei alga I tähega.
Edu kohviku peremeestele.

Irja ütles ...

Kui ma ainult oskaks :)
Kahjuks ei ole see mina.

Anonüümne ütles ...

Kliimaksit on kindlasti kergem taluda, kui tead, et oled kaks last sünnitanud-kasvatanud. Aga vot kui viljatul Sünnitus-On-Sama-Mis-Sittumine Irjal see peale tuleb (ja tuleb-tuleb, kuhu ta ikka jääb), saab ikka väga kole olema.

Inno ütles ...

Sünnitust võrdlesin sittumisega mina, ja see oli läbi huumori-prisma. Aga ma saan aru, et Jürgen & Co siin nalja ei mõista. Elu surmtõsine, eksju!

Anonüümne ütles ...

http://publik.delfi.ee/news/inimesed/article.php?id=15125742

ingrid

Anonüümne ütles ...

http://publik.delfi.ee/news/kuum/kas-ingrid-tahismaa-kutsuti-katrin-lusti-parast-vaibale.d?id=29823391

ingrid

Anonüümne ütles ...


ja see oli läbi huumori-prisma. Aga ma saan aru, et Jürgen & Co siin nalja ei mõista.


Pole vaja peeglit sõimata, Urro, kui endal moll viltu. Naljategemises oled sa sama perssekukkunud kui kõiges muus. Katsu enda stiilile - Ingridi järele õhkamine, proktoloogilised mõtisklused, keskpedede anatoomia ja labasustega tähelepanu lunimine - kindlaks jääda.