pühapäev, 6. august 2017

Hiina võtab kasutusele Põhja meretee, mis kaup hakkab mööda Rail Balticat liikuma?

Uus Hiina meretee Euroopasse, mis on senisest kolmandiku võrra lühem, vikipeedia veebist.

Hiina on kasutusele võtmas Põhja mereteed, seepärast arendavad hiinlased suhteid Venemaa ja Soomega, mis omavad vastavaid kogemusi. Mis tähendab, et laevatee Euroopaga lüheneb kolmandiku võrra.

Minu küsimus on, et kuidas sobitub sellesse konteksti nüüd Rail Baltica, millest oluline osa pidi olema ida-lääne kaubavoogude teenindamine Venemaalt. Kui kaup hakkab liikuma mööda Põhja-Jäämerd, siis on loogiline, et läbi Eesti ei liigu enam midagi. Või mis?!

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Rail Baltic, mitet Rail Baltica. "Ajakirjanik" võiks terminites täpne olla.

Anonüümne ütles ...

https://www.facebook.com/edgar.savisaar.5/posts/112045426124180?pnref=story lugege ja aidake leida see endine minister kes nüüd lilli müüb.Mina seda välja ei nuputanud.

Inno ütles ...

Selle raudteeprojekti ametlik nimi on Rail Baltica, Eestis kasutatakse vale nimekuju.

Minister, kes lilli müüb on võibolla Andi Meister. Aga ega lillede müümine midagi hullu pole. Üks teine endine minister ja erakonna esimees müüs Tartu turul maasikaid. :)

Frei ütles ...

Kiirraudteed, ilmatulaiad maanteed või minugipoolest presidentide uhked kinnisvarad oleksid toredada asjad ...aga ainult arvestatava majanduse ja kodanike kõrge elatustasemega riikides!

Anonüümne ütles ...

Palun kirjutage olulistest asjadest, lapsed on olulised ning prioriteet, kirjutage sellest kuhu viivad lastega aritsemise juured Euroopas. Hoiatasin teid Soome minemise eest, seega palun võtke see teema üles. Selle taga on suur raha, Norra on antud inimõiguste kohtusse, aga raha paneb paraku asjad teistpidi käima. Siin on lugu sellest värdjast, kes on seotud peredest äravõetud lastega äritsemisse

http://www.aripaev.ee/uudised/2017/06/01/norra-maksumaksjate-miljonid-randasid-eestisse