pühapäev, 27. august 2017

Mis juhtus sinu sünnipäeval?

Väljavõte Helsingin Sanomate ajamasina veebist.

Ma pean tunnistama, et mulle meeldivad ajamasinad. Mulle meeldib Starmani, nüüd Elisa televisiooni ajamasina teenus, kus ma saan vaadata saateid mitte ajakava järgi, vaid siis, millal tahan. Vahepeal, pärast Starmani müüki see ajamasin tõrkus, aga nüüd on see korda saadud. Super asi!

Nüüd on ajamasina teenusega tulnud välja Soome väljaanne Helsingin Sanomat, mille kohta kirjutab täpsemalt eestinen.fi.

Ajamasinast saab vaadata ajalehti kuni aastani 1904. Mina vaatasin lehte 18. 04.1970, päev pärast minu sünnipäeva, et vaadata, mis toimus maailmas minu sünnipäeval.

Selgub, et minu sünnipäeval maandus salapärase Apollo 13 meeskond. See oli lend, mida tabas Kuule lähenedes ootamatu häire, mistõttu meeskond Kuu peale ei jõudnud ja pöördus tagasi. Sellest dramaatilisest lennust on valminud isegi film Tom Hanksiga peaosas. Asungi kohe seda filmi vaatama!

Kommentaare ei ole: