neljapäev, 12. juuli 2018

Millest rääkisid omavahel Trump ja Ratas?

Trump ja Ratas vestlushoos, Delfi veebist.

Brüsselis NATO kohtumisel läksid USA president Donald Trump ja Eesti valitsusjuht Jüri Ratas õhtusöögile koos. Seni pole teada, millest nad rääkisid. Kohvik avaldab nende omavahelise vestluse.

Trump (viitab käega). Hey, you, come here! (Hei, sina, tule siia!)
Ratas (küsivalt): Me? (Mina?)
Trump: Yeah, you! (Jah, sina!)
Ratas (võtab naisel käe alt kinni): Lähme.
Trump: You are the Balkan guy? (Sina oled see Balkani mees?)
Ratas: Yes! (Jah)
Trump: I want you to walk with me. (Ma tahan, et sa minuga koos jalutad)
Ratas: OK.
Trump: So, how are things there? (Kuidas seal asjad on?)
Ratas: Very good! (Väga hea!)
Trump: So, you are ready? (Nii et olete valmis?)
Ratas: Yeah, always ready, Mr. Trump (Jah, alati valmis hr Trump)
Trump: That's good. Very positive. To be always ready. Isn't it, Mel? (naerab, pigistab naist käest)
Ratas: (naeratab)
Trump: So, how are things, you are expecting? (Nii, kuidas siis on, ootate last) Trump osutab Ratase abikaasa kõhule.
Ratas: Yes!
Trump: Very positive! This is good! You know, look at me, you know, I have always taken care of my children. Always! Very positive! (Väga positiivne. See on hea! Tead, vaata siia, tead, ma olen alati oma laste eest hoolitsenud. Alati! Väga positiivne!).
Ratas: (naeratab omaette)
Trump: So, you, how many children you have? (Nii et, sina, palju sul lapsi on)
Ratas: This is four. (See on neli)
Trump: (enda ette vaadates) Four, this is good. This is how much, more than three? Yes. Four is a good number. I like four. Four per cent is even better, you know. (Neli on hea. See on kui palju, rohkem kui kolm? Jah. Neli on hea number Mulle meeldib neli. Neli protsenti on veel parem.)
Ratas: yes-yes. (Jah-jah.)
Trump: By the way, I have five. Kids, I mean. I have five kids. Five is better. (Muide, mul on viis. Last, ma mõtlen. Mul on viis last. Viis on parem)
Ratas: Yes-yes. (Jah-jah.)
Trump: I would like to visit Balkans. Would you invite me? (Ma tahaks Balkanit külastada. Kas sa kutsuks mind?)
Ratas: Yes-yes. (Jah-Jah)
Trump: Good. Hea) Juhatab abikaasa uksest sisse.

2 kommentaari:

Tublitubli ütles ...

Ratas oleks pidanud sisse lükkima ikka ka selle 2% kaitsekulutuste teema!

Frei ütles ...

väga tõpselt ennustatud!
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/valismaa/ajaleht-trump-suutis-kohtumisel-baltikumi-presidente-traumeerida?id=84280613