teisipäev, 30. oktoober 2018

Eesti on EL-ist valesti aru saanud - tegelikult ei tohi enam midagi kärpida

Väljavõte Õhtulehe veebist.

Ühes asjas on Mäggil õigus - Eesti ei tohiks riigiaparaati väga õhukeseks lihvida. Sest kokkuvõttes tähendab see elu väljasuretamist igalt poolt mujalt peale Tallinna.

Euroopa Liidus ei tohigi midagi kärpida, sest kõiki kärpeid vaadatakse sinu kahjuks. Eesti on kärpinud nii et laibad taga ja mis sellest sai - Euroopa Liit lõpetab ära kõik toetused. Eesti on saanud suure tünga. Kreekas ei kärbitud midagi ja neile on kriis lihtsalt kinni makstud, kaasa arvatud sündimata eestlaste hinnaga.

Laiemas plaanis on Eesti lihtsalt EL-ist valesti aru saanud. Tubliduse eest karistatakse. See on umbes sama nagu vene kroonus, kus mulle tehti „põhitõed” ruttu selgeks. Algul püüdsin olla tubli ja tegin kõik ilusti ära. Aga siis laoti ja laoti uusi ja uusi ülesandeid, kuni olin täiesti ära kurnatud. Grusiinist rühmaülem ütles selle peale, et ma olen kroonust valesti aru saanud - paremini hakkama saamiseks tuleb vähem teha. Kui keegi tuleb ja palub midagi teha, siis saadad pikalt. Kui nii tegin, siis algul pidin veidi kaklema, aga pärast oli elu palju lahedam. Ei pidanud enam suurt midagi tegema, ja minu eest tehti lõpuks kõik asjad ära. Need, kes õppust ei võtnud, need jäidki ise kõike tegema, lõpuni välja. Läksid koju, käed rakkus ja tervis läbi, läbi pekstuna.

Täpselt sama on EL-is - kes vastu seisavad, neilt ei nõuta lõpuks mingeid kärpeid, ja teised maksavad nende arved kinni, kes aga kärpima hakkavad, need jäävadki kärpima. Nii on, vaielge palun vastu!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Ei vaidle vastu. Ja Kreeka osas ma mäletan, et kui see võlakriis neil tuli, siis olin kah nagu tige nende peale. Aga ajapikku olen aru saanud, et Kreekal on targad ja õiged juhid, kes mõtlevad eelkõige enda rahva peale - tige tuleb olla Eesti ja teiste "tarkade" juhtide peale, kes sellele pettusele ja sulitegemisele vastu ei hakanud ja lasid kõigel sellel sündida, et ise nälgime aga Kreeklasi toetame.