esmaspäev, 3. detsember 2018

Hea idee jõulukingiks - Elisheva & Shoshana vannisoolad ja seebid



Jõulud on armutu kiirusega lähenemas ning ma ei tea, kuidas teiega, aga mina olen juba hakanud vaikselt jõulukinke soetama. Roosile on uus LOL nukk ära ostetud ja kindlasse kohta ära peidetud (õnneks ta ei oska veel lugeda), aga midagi tahaks ju endale ka... Seepärast oli mul väga hea meel, kui postkasti potsatas karbitäis uue hoolduskosmeetika brändi Elisheva & Shoshana vanniõlisid ning seepe. Olen suur vannimõnude nautija ning sulistan oma koduses spaas kui mitte iga päev, siis ülepäeviti kindlasti.

Asusin neid kohe agaralt proovima ja pean tunnistama, et minu lemmikuks kujunes vannisool lavendli ja roosa himaalaja soolaga. Väga mõnus oli pärast veest välja astuda, kuidagi eriliselt kerge ja puhanud tunne. Nii et soovitan väga. Kitsepiima ja võilille seep on samuti oivaline.

Soolasid ja seepe on mitut sorti ja osad neist on juba veebipoe valikus üleval. Lisaks tulevad uuest aastast magneesiumõli ja magneesiumvannitooted, kehaõlid, vedelseebid ja shampoonid. Kõik on käsitsi tehtud ja koosnevad puhastest, looduslikest toorainetest.

Aga alles turule jõudnud käsitöötoodete tegijatel on üllatus ka kohvikulistele. Nimelt saate, kasutades koodi INNOJAIRJA Elisheva & Shoshana veebipoest endale meelepäraseid asju soetada 15 %-lise soodustusega. See kehtib kuni 28. veebruarini 2019. Nii et kiirustage! :)

Ülal karbitäis Elisheva & Shoshana käsitöötooteid.

Kommentaare ei ole: