kolmapäev, 20. veebruar 2019

Paljudest tõbedest saab lahti piima- ja lihatoodetest loobumisega



Postimees kirjutas mööda Eestit ringi käivast üldarst Martin Ruumetist, kes usub näiteks, et riik seab vaktsineerides ohtu inimelusid, et skisofreeniaravimi asemel peaks mõtlema tervislikumatele eluviisidele ja et valutavate kurgumandlite vastu aitab lihast hoidumine. Perearstid on tema peale nüüd hästi turris ja üritavad teda kuidagi liistule tõmmata.

Ok, olgu selle vaktsineerimise ja MMSiga (Ruumet usub, et MMS on ohutum kui antibiootikumid) kuidas on, aga tervisliku toitumise kasulikkuse osas on Ruumetil õigus. Mul see omal nahal järele proovitud.  Menüüd muutes on võimalik nii mõnestki haigusest lahti saada.

Mina sain oma täielikult kontrolli alt väljunud ja raskeid lämbumishooge põhjustanud astma kontrolli alla, kui loobusin piimatoodetest. Enne seda oli ikka päris hull ja perearst laiutas ainult käsi. Määras mulle inhalaatoreid ja igasugu diskette, aga need panid ainult südame puperdama, astma jäi ja läks isegi hullemaks. Siis kirjutati mulle südame puperdamise ohjeldamiseks välja südamerohud - samad, mida tarvitas mu 80-aastane isa. See tekitas omakorda sellised südamehädad, mille ohjeldamiseks oli tarvis hakata võtma nitroglütseriini. Astma möllas edasi ja ma olin seisus, kui pidin tarvitama inhalaatorit 20 korda päevas.

Kui Innoga tuttavaks sain, siis oli selline tunne, et võin iga päev ära surra. Ühel ööl peaaegu oleksingi surnud, sest tekkis selline lämbumishoog, et lõpus ma ainult kõõksusin abitult. Hingetoru läks nii kitsaks, et õhk ei mahtunud sealt enam läbi. Kui Inno poleks mind abistanud, siis ilmselt puhuksingi juba koos inglitega pilvepiiril pilli.

Uppuja haarab õlekõrrest ning hakkasime koos Innoga astma kohta internetist infot otsima. Lugesin, et paljude tõbede puhul aitab piima- ja lihatoodete ärajätmine. Kaotada polnud mul midagi. Lisaks arsti poolt diagnoositud astmale ja südamehaigusele oli mul ka piinav artriit, mis tähendas seda, et puus läks kangeks, kui olin jalutanud rohkem kui viissada meetrit. Siis enam jalale astuda ei saanud ja mul tuli Inno õla najal koju komberdada. Polnud eriline lust niimoodi jalutamas käia. Õnneks Inno oli väga mõistev ega läinud ilma minuta.

Otsustasin riskida (kaotada ei olnud niikuinii midagi) ja jätsin kõik piimatooted ära. Ma ei suutnud uskuda, kui sain kuskil kuu aja pärast täiesti normaalselt jalutada. Võru tänavalt Lõunakeskuseni välja! Ja jalg ei läinud enam üldse kangeks!! Ma olin nii rõõmus!!! Sama hooga kadusid ka mind piinanud astmahood. Ainult viirushaiguse ajal vahel nina vahetevahel tasakesi vilistab ja raseduse lõpukuudel ka, aga see on piece of cake võrreldes nende grand mal episoodidega, mis mul olid.
Isegi inhalaatori viskasin minema.

Nii et selle arsti jutus on tera tõtt. Nüüd, hiljem, olen aeg-ajalt piima- ja lihatoodetega eksperimenteerinud, aga pärast seda on ALATI tervis kehvemaks läinud ja ma olen neist siis jälle suure hirmuga loobunud. Viimati tekkis neist kõrvapõletik ja puus hakkas jälle kangeks kiskuma. Nii et ei tasu, absoluutselt ei tasu. Läinud aasta lõpus andsin endale pühaliku lubaduse: NEVER AGAIN. Ei piimale ja lihale igavesti. Ja tunnen, et tervis hakkab tagasi tulema.

Pildil mina umbes sel ajal, kui Innoga kohtusin.

2 kommentaari:

magemees ütles ...

Mul kujunenud arusaam: Piim on täppistoit emalt lapsele kuni piima jätkub. Ammpiim pole enam nii täpne. Kui rinnapiim otsas pole vaja jätkata võõraste piimadega.
https://www.youtube.com/watch?v=K_T_d5-ku-w&t=2713s
https://www.youtube.com/watch?v=tQwe6lrx4b4
Kes küll õpetab inimest hammastega hauda kaevama endale?!

uskmatu ütles ...

Et aru saada kui palju mõjutab toitumine tervist, soovitaks lugeda Boutenko raamatuid toortoitumisest. Tegemist on siis vene emigrantidega Ameerikas. Terve perekonna (isa, ema, poeg ja tütar) tervised läksid pidevalt allamäge, hoolimata suurtest kulutustest arstidele ja ravimitele. Tüdrukul oli astma, poisil diabeet, emal süda, liigne kehakaal jne. Mehel ka palju haigusi jne. Katkendi sellest raamatust panin kodulehele - https://uskmatu.wordpress.com/
Seega kokkuvõtteks - tuleb toitumises liikuda taimtoitude ja toortoitude poole. Jätta menüüst välja peale liha ja piimatoitude ka igasugune keemia, E-ained jne. Coca-colast rääkimata.

Ja kindlasti soovitan lugeda Anthony Williami Meditsiinimeediumi raamatuid (5tk.) Saad teada, mida meie ametlik meditsiin haigustest teab, mida ei tea ja kuidas õigesti tuleks haigusi ravida ja mis on haiguste tegelikud põhjused. Ravimine siis põhiliselt toitumisharjumuste muutmisega, ravivate toitude ja taimedega. Näiteks üks raamat on Meditsiinimeediumi elumuutvad toidud.