reede, 13. detsember 2019

14 rasedusnädal - mis häirib, mis rõõmustab



Alustame sellest, mis rõõmustab :D No kõigepealt see, et ma ei ole enam nii väsinud ega jää Juulit söötes magama :D Vahepeal oli ikka täielik norr kogu aeg ja eriti pärastlõunal. Nüüd olen palju reipam.

Teiseks - saan jälle kala süüa! Alguses ei saanud ma kala teha (pidin Innole lõunaks turska praadides asja pooleli jätma, sest metsik iiveldus tekkis) ega ka süüa, aga nüüd tahaks ainult lõhet süüa. Ja mereande! Inno üllataski mind täna ja tõi poest paella materjali. Mereande, riisi ja safranit. Hispaanias sõin ma seda kogu aeg ja seal oli ka paella hirmodav, suur pakk mereande (üks kilo) maksis neli eurot, siin kuskil kümme eurot. Ma ei teadnudki, et olin neid nii väga igatsenud, ja sõin kohe kolm taldrikutäit järjest :D

Kolmandaks - ma ei ole eriti palju juurde võtnud. Riided lähevad täitsa hästi selga ja üldse näen ma praegu välja palju parem kui näiteks aasta tagasi. Tunnen ennast väga hästi.

Mis siis häirib? Kõht on korraga ette tulnud ja jääb vahel toimetustel ning teistest mööda minnes ette :D Olen muutunud aeglasemaks ja kohmakamaks. Aga noh, eks teine trimester paistab ka juba.

Siis häirib veel see pimedus ja rõskus. Eriti just see pimedus. Vaatan kurvalt, kui palju praegu Lissabonis sooja on ja ohkan :D Seal käisime talvel ikka ka jalutamas, aga siin... No ei jaksa lihtsalt! Väikese jalutuskäigu veel teed, aga siis hakkab juba külm. No ei ole see kliima siin minu jaoks. Aga no raseduse nimel kannatan ära :D Järgmine talv siis juba Portugalis :)

Ja ega rohkem asju ei häirigi. Olen mõnusal jõululainel ja vaatan igasuguse süütundeta jõulufilme. Ja Roosiga Disney multikaid. Roosi on neist praegu suures vaimustuses. Oleme juba ära vaadanud Lumivalgekese, Tuhkatriinu, Väikese merineitsi, Aladdin'i, Frozen'i ja Alice'i imedemaal :) Minu enda igaõhtuseks lemmikuks on aga Call the Midwife - hakkasin otsast peale vaatama ja olen praegu jõudnud kolmanda seeriani.

Nii et kõik on väga hästi :)

Ahjaa, nüüd on beebi nii umbes apelsini suurune, kujutis: Wiki.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Tere! Ootaks huviga uut postitust raseduse kulgemisest:) Ja kuidas Roosi suhtub beebi saabumisse? Ja Juuli.