esmaspäev, 18. aprill 2022

45-46. REISIPÄEV JA INNO SÜNNIPÄEV :)


 Täna sõitsime siis Algarvest tagasi Leiriasse. Ookeani äärde Baleali! Ja milline temperatuuride vahe! Kui Portimaos kiskus juba hommikul kella 11 ajal 27 kanti, siis mida põhja poole sõitsime, seda mõnusamalt jahedamaks läks. Lissaboni kandis oli 24 ning Peniche'is juba 17 :D

Inno oli väga rõõmus, et sai oma sünnipäeva vastu võtta Algarves. Tema oleks Algarvesse jäänudki, aga Juulikesele on üle 25 juba ohtlik ning seetõttu tuli meil tagasi põhja poole sõita. Kuid ega Inno kurtnud. "Ma olen sulle seda juba varem öelnud - mina olen õnnelik igal pool Portugalis, isegi Peniche'is!" ütles ta reipalt. Jah, kui on päike ning saab kala süüa, siis on Inno rahul :D Peniche'is ta muidugi ülemäärases vaimustuses polnud, sest seal tuli autost välja minnes taas jopp välja otsida - tuul oli lihtsalt nii tugev :D Mina samas hingasin kergendatult - Algarve kuumus hakkas juba mu ajudega mängima.

Aga kiire käik Intermarche'i (Pingo, Minipreco ja Continente olid tänase ülestõusmispüha puhul uksed varem kinni pannud) ning kui Inno oli oma bacalhau kätte saanud, siis oli ta jälle sama rõõmus kui varem. Tähistasime tema sünnipäeva meie Baleali elamises väikese armsa perekondliku sünnipäevapeoga :) 

Meil on siin maja taga ka bassein ja Roosi tahtis juba ujuma minna, aga siin on paraku siiski kümme kraadi jahedam kui Algarves ning tuleb tiba oodata :D Homme vaatame, kas saame teha väikse jalutuskäigu. Nüüd magama. Inno juba magab :D

Ülal päikest ning kala nautiv Inno ning siin täies õies olevad karikakrad :) 

Kommentaare ei ole: