neljapäev, 28. aprill 2022

54-56 REISIPÄEV :)


 
Nõndaks, eile ja täna siin jälle mõnus soe ilm, täna näiteks 16 kraadi (öösel 14, ööd ja päevad ongi siin ookeani ääres suht samad), aga päike nii ere, et tundus nagu 23. Inno üliõnnelik muidugi ning ajas meid juba hommikul üles, et välja sööma minna. "Hommik" tähendab minu jaoks seda, et kell on 12 :D Ma nimelt ärkan sel ajal :D Inno ärkab kell seitse - tema on meil hommikuinimene. Magama läheb tavaliselt kell 9 või hiljemalt 10, mina alles 2-3 ajal :D Mulle meeldib öösiti kirjutada. Romaanigi kirjutasin valmis nõnda, et panin lapsed magama ning asusin ise kirjutuslaua taha klõbistama. 

Aga ühesõnaga, vara hommikul, kella 12 ajal, hakkas siis Inno meid välja ajama. Et lähme sööma ja siis jalutama. Pritsis veel veega ka! Ma nimelt kunagi ütlesin talle, et kui mu isa ei viitsinud üksi kohvi juua hommikul (ka hommikuinimene) ning ma polnud nõus üles tõusma, siis ta pritsis mind veega. Pärast seda võttis Inno sama kombe üle! Roosi on ka väga nördinud :D 

Aga läksime siis välja sööma ning Inno sättis end kohe päikese kätte istuma. Mina istusin varju. Meil on alati nii - Inno istub restoranis päikese käes ja mina varjus. Minul on 22-23 juba "hellelukemat", Innol sealtpeale elu alles algab. Balealis meeldib meile mõlemale. Minule on siin olemas nii vajalik tuul ning Innol pole külm. Juuli on ka rahul, sest temale on samuti tuul oluline. Ja tal peab kogu aeg magades aken lahti olema, kasvõi natuke irvakil, ning seepärast on oluline, et ööd oleksid soojad. Ookeani ääres on. 

Sõime kanasalatit ja hamburgereid ning pärast seda läksime randa. Siin on hästi mõnus rand, läheb aeglaselt sügavaks ning lained pole väga marulised, nii et lastele ideaalne. Roosi hullas mitu tundi vees ning pärast oli tükk tegu, et teda rannast minema saada. Ella mängis oma rannamänguasjadega ning Juuli kõlgutas naerda kihistades varjus jalgu. Mina istusin ka varjus. Inno ja Roosi sulistasid vees ning nautisid päikest.

Siis koju ning pikutama. Tegin lastele pitsat ning endale bacalhaud. Inno ei tahtnudki midagi; ta ütleb, et siin tahab ta ainult üks kord päevas süüa. Eestis sõi päevas neli praadi, aga eks külmaga olegi kõht tühjem :D 

Vaatame, mis homne päev toob :D 

Ülal üks kaunitar rannas ja siin mõned merevaated :) 



Kommentaare ei ole: