neljapäev, 19. mai 2022

78 REISIPÄEV (JÄTK) :)

No jalutamas käidud :) Mõtlesime alul ujuma minna, aga kui randa jõudsime, siis võttis meid seal vastu metsikult kõva tuul. Ja surfajad juba jooksidki, lauad kaenal all, erutatud nägudega ookeani poole. Selge, täna on surfipäev!

Roosi oli päris pahane, sest tema oli omale spetsiaalselt uue trikoo selga pannud, et ujuma minna, aga kuna meil Innoga võttis tugev tuul hambad plagisema, siis jätsime selle plaani ikka katki. Mina tundsin end täna veel tiba tõbisena ka. Kodus oli ok, aga randa jõudes hakkas pea valutama ja samm muutus töntsiks. Ja külm hakkas. Selles mõttes on Portugalis mõnus, et kui sa oled haige, kasvõi koroonas, siis ilm on nii soe, et jalutada ikka saad. Isegi talvel.

Tegime selle asemel väikese ekskursiooni Baleali (ma ütlen vahel Baleal ja vahel Peniche, Peniche-Baleal on nagu üks linn) Baleali kõige esimesse surfikooli, mis rajati juba 1993. aastal ühe Bruno-nimelise mehe poolt. Enne seda siin suurt midagi polnudki, aga pärast seda hakkas tekkima ning praeguseks on terve Baleal surfikoole ja -laagreid täis. Ning iga nurga tagant saab laenutada surfilauda ning wetsuit'i ning pea iga hotelli või hosteli nimi algab sõnaga SURF. Ega ma siin ausalt öeldes eriti muid turiste pole kohanud kui surfituriste. Arusaadav, tavalist turisti see pidev 20 kraadi eriti ei peibuta. Kui tuled soojale maale, siis tahad ju sooja :D Mitte 20-kraadi käes võbiseda :D Meie lihtsalt oleme Juuli tõttu selle 20-kraadiga ära harjunud - kuna Juulile üle 25e ei sobi, siis oleme ka meie ennast sellega ära harjutanud :) Ehk siis me pole surfarid, aga meile sobib surfiilm :D

Nii! Pärast käisime veel poest läbi ja ostsime sealt mõned saiakesed. Mul selle koroonaga on söögiisu täiesti ära kadunud ning ma saan süüa ainult croissante ning cracker'eid. Ausõna, muu ei lähe alla :D Innole ja lastele võtsime süüa restoranist. Mina ise tegin endale kodus kohvi ja mõned cracker'id juustuga.

Panen veel mõned pildid tänasest surfipäevast: