laupäev, 2. juuli 2022

122 REISIPÄEV :)


 Nonii, kuidas teil seal siis ilm on? :D Viimast päeva kuum? Kujutan ette, millist kergendust tunnete. Palavus on juuuuuube. Meil siin aga läks just täna palavaks. Peniche'i mõistes :D Oli 25 kraadi ja seda oli kohe tunda - päike küttis kangesti ning me tegime rannarestoranist, kus parajasti kaheksajalga sõime, kiiresti vehkat, sest seal hakkas nii palav. Hüppasime ainult Intermarche'ist läbi ning kiiresti kodu poole.

Kodus lasime lastele basseini vett täis ja Roosi ning Ella tõttasid kohe pladistama. See on suure rõdu eelis, et sinna mahuvad ära nii laud ja toolid kui väike lastebassein :D Ella väsis natukese aja pärast ära ja suikus päevaunne, aga Roosi lasi õhtuni välja. Väga mõnus, ei pea kuuma randa minema. Mina ei saa aru inimestest, kes rannas päevitavad. Minu jaoks on see kõige hullem piin üldse. Kuidagi ma ennast pluss 20-22ga suudan randa vedada, aga kui on juba pluss 23, siis ma enam ei suuda. Nii et 25ga oilen kindlalt kodus :D Panime konditsioneeri sisse (mulle ja Juulile) ning soojalemb Inno võttis samal ajal rõdu peal päikest, lugedes minu raamatut. Ta on sellega jõudnud juba poole peale ja ütleb, et igav ei ole :D Inno pealt näeb kohe ära, kas raamat on hea või mitte. Kui raamat on halb, siis jääb Inno seda lugedes magama. Minu raamatut lugedes ta magama ei ole jäänud. Või pole julenud jääda :D

No hüva, mis meil siis veel plaanis? Muidu on kõik hästi, aga ma olen metsikult boooooored. Tahaks juba Eestisse. Praegu pean veel vastu, aga augusti eest ma ei vastuta. Kui mul ikka surmavalt boring hakkab, siis paneme autole hääled sisse ja hakkame Eesti poole sõitma. Ja raamatumess mingu metsa! :D Minu jaoks on maailmas kõige hullem asi igavus ning tavaliselt ma ei suuda ühes kohas üle poole aasta olla. Kui me veebruaris Eestist tulema hakkasime, siis oli Eesti minu jaoks tapvalt igavaks muutunud. Ja nüüd on sama siin. Ohjah. No näis. Kaua ma suudan vastu pidada. Kõige ägedam oleks sõita tagasi läbi Taani, Rootsi ja Soome. Nii kamikadze ma pole, et praegu Valgevene piiri ääres olla tahaks :D

Aga nagu me Innoga alati ütleme - võtame nädal korraga. Kuskil juuli keskel otsustame, kas jääme veel. Oma eesmärgi ma ju saavutasin. Mul ilmus siin raamat, ma andsin siin intervjuu... Raamatumess oleks muidugi ka tore. Vaatame! Roosi igatahes tahaks juba Eestisse oma sõbrannadega mängima :D 

Seniks ilusat suve jätku teile :) 

Kommentaare ei ole: