neljapäev, 24. november 2022

HOMMIKUSÖÖK


 Hommikusöök! Tortilla (mis muu?) toore küüslauguga ning Portugali juust. Portugali juust on kõige parem juust kogu maailmas :) Nagu näete, siis Inno on juba poole ära söönud :D 

Energia update. Täna on esimene päev, kus ma tunnen, et võiksin jalutama minna. Kus mul reaalselt on jaksu, et jalutama minna. Nii et tunneli lõpus on LÕPPUDE LÕPUKS hakanud paistma valgus. 

Arst soovitas mul pärast katkemist kaks-kolm nädalat puhata ja see on nüüd tehtud. Tahaks juba liigutama hakata. Toas istumine on jube tüütuks muutunud. Ei käi minu loomuga kokku :D 

Täna siin veel sajab, aga homme tuleb PÄIKE välja ning tuleb 17 kraadi. Nii et saame ühe - ettevaatliku - jalutuskäigu teha küll :) Eks siis pärast pajatab, kuidas see mul õnnestus :D 

Kommentaare ei ole: