laupäev, 3. september 2016

Epp meenutab Usbeki diktaatori tütart Lolat

Väljavõte newsgrio.com veebist.

Ma mõtlesin tükk aega, keda Epp Petrone oma uue väljanägemisega meenutab. Ja nüüd meenus: ta on äravahetamiseni sarnane Usbeki diktaatori Islam Karimovi noorema tütre Lolaga. Muide, Lolat seostatakse samamoodi nõidumisega nagu Eppugi.

Siin on Epp oma uue imagoga (Elu24 veebist):


55 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ei näe küll sarnasust eriti.

Anonüümne ütles ...

Aga minule meenutab näitks Irja Naina Jeltsinat, Borissi naist. Samasugused kõrged põsesarnad ja pilusilmad (nainal küll on hambad korras, igemed ei puneta ega veritse).

Anonüümne ütles ...

Tundub, et Epp, Kati ja Ingrid on Inno kolm põhilist peksupoissi, keda materdatakse aastaid järjest. Paistab, et ta ainult naiste kohta julgebki sõna võtta. Õige kah, meeste käest võib ju peksa ka saada.

Anonüümne ütles ...

Irja on lihtsalt oksendamiseni kade kõikide ilusate naiste peale, kuna issand pole talle ei ajalikku ilu ega ka mõistust jaganud. Tahaks ka olla ilus ja särav ja edukas advokaat - selle asemel on koleda näoga keskealine mammi, kes ühegi tööga hakkama ei saa. Siis on viinamarjad hapud ja peab iga päev oma "täisulikust elust" pildikesi üles panema. Isegi kui Irja ära meikida (nagu ta siis tegi, kui tahtis Ingridi moodi välja näha), oli ta ikka kole. No ei sobi tšerkessi sadul lehma selga, ei sobi.

Anonüümne ütles ...

Ei tunne küll seda Eppu ega tea tema tegemisi aga kui need tüübid teda materdavad, ju siis peab ta ikka üks tubli inimene olema.

Anonüümne ütles ...

Kui aus olla , siis diktaatori tütar on kobedam. Aga mis värk selle Eppuga teil on ja kes ta üldse on ?

Anonüümne ütles ...

Anonüümne 18,36 kas ei ole nagu nõme nii kommenteerida nagu sina seda teed ? Ükski inimene ei saa endale nägu ise luua. Ja pole see IRJA midagi nii kole. Kui naisel on kaks väikest last ja üks neist erivajadustega, siis ei peagi jõudma 24 /7 meik näos ringi käia . Mõtle natuke mida kirjutad .. Ilu on ikka vaataja silmades !

Kana Kaks ütles ...

Viimasele anonüümsele: kas selle kahe väikese lapsega (neist üks erivajadusega) mees tohib siis teisi naisi nii rõvedalt arvustada? Epul on ju kausa kolm väikest last, mis õigus on Innol tema välimuse kallal rõvetseda?

Anonüümne ütles ...

No ei läinud Sirje selle laimu liimile, ei lähe ka Epp. Ei hakka nad teist kirjutama ega teile klikke tootma. Kelle järgmiseks ette võtate? Daki? Rentsi?

Anonüümne ütles ...

Kust otsast ta siis arvustas , ta küsis kas Epp on käinud ilulõikusel ? Ja kui aus olla , on Innol täiesti õigus ,mokad on tõesti süstitud. See pole ju arvustamine.Aga öelda ,et Irja on kole on arvustamine ,ega Irja ise omale nägu ei valinud. Ja kui teile Irja ja Inno nii vastu on ,mis te üldse nende blogi loete ?

KANA1 ütles ...

Inno ja Irja, jätke teised inimesed rahule.
Varsti ei anta teile ka toiduopangast süüa, sest teil oleks jaksu endale ka ise süüa osta. Seni kui te jaksate teisi mõnitada ja mustata, ei peaks teile keegi niisama andma.

Masendavad inimesed olete.

Anonüümne ütles ...

Õige jah, Irja ei saanud oma nägu valida. Aga oma tegu on ta saanud valida küll, ja tundub, et on valesti valinud. Kuna iga inimene on seda nägu, mis on tema tegu, ja kuna Irja teod on koledad, paistab see kaugele ka tema näost. Nii lihtne ongi.

Inno nägu ma parem ei kommenteerigi, tema postitused räägivad enda eest.

Anonüümne ütles ...

Aga neid postitusi loed sa suurema hea meelega ,istud siin ja kommid igal võimalikul moel . Ju siis ikka koldast on asi kaugel ,kui siin loed ja kommid veel hilsiel õhtu tunnil . Olgem natukengi inimesed ja ärge olge nii õeldad.Iga inimene elab oma elu nii nagu tahab .

Anonüümne ütles ...

Tjah, kui õelusest rääkida, siis midagi õelamat kui Inno ja Irja on korda saatnud Ingridi ja tema laste suhtes, annab välja mõelda. Iga inimene võib elada nii nagu tahab, täpselt nii kaua kui see ei tee teistele halba. Inno ja Irja blogi on teeb ikka kohutavalt palju halba Ingridile ja tema lastele.

Ja loen hea meelega jah, mida halvemini innol-irjal läheb, seda parem. Eks see, mis nad Ingridile tegid, tuleb ükskord ikka tagasi neile.

Anonüümne ütles ...

Mina loen ka seda blogi, et mul kunagi meelest ei läheks, mis võib minu endaga juhtuda, kui ma teiste suhtes lugupidamatult ja õelalt käitun.

Ma usun, et isegi Inno ja Irja oleksid teisiti käitunud, kui oleksid 10 aastat tagasi teadnud, millega saatus neid nende äärmise õeluse eest kostitab.

Üllar, kõik ehitustööd, soodsalt ütles ...

"Appi, minu mees on jobu!"
Eks parimad näited olegi Inno ja Justin - eksabikaasadelt kinga saanud jobumehed. Seejuures muidugi kõvad kirjanikud. Raha teenimise soont ainult pole.

Üllar, 48, Teie WC pott laseb läbi? ütles ...

Süvapõhjust paistab olevat selles vallas, et
Inno ja Justin on vist seda tüüpi mehed, et küsitle või 100 000 naist läbi - kõik eelistavad kurki!

Anonüümne ütles ...

Mina soovin küll Innole ja Irjale kõike paremat ja loen suurima hea meelega teie blogi aga siiski ma ei saa aru kes see Ingrid siin enamuse jaoks on ? Ega siis ei saa aega tagasi keerata ja vigu parandama hakata ,pealegi pole teist keegi seisnud nende kooselu kõrval , et kõike nii täpselt teate . Siin ongi see koht üks ütleb üht , teine teist , kuid tõde teab vaid vana jumal

Mirjam Kala ütles ...

Fakt on ju see, et Ingrid kasvatas üksi lapsed üles ja Inno on laste elatise võlgu.Laste emast pole ilus tagantselja kirjutada kui tal pole võimalustki ennast kaitsata.

Anonüümne ütles ...

Kuule, kirjavigadega anonüümne, sina soovi neile head ja loe pealegi "suurima hea meelega". Mina tean, et Inno ja Irja on olnud väga õelad ja ülekohtused lisaks Ingridile ja poistele veel väga suure hulga toredate inimeste vastu, kuna noh ... Nägu ei meeldinud.
Ja nüüd ei meeldi mulle jälle nende näod. Ka teod on emdiselt halvad ja inetud, ehkki paarikesek on kaks last (üks neist raske puudega). Ehk siis see "vana jumal" on olnud kuradima õiglane ja kurjad sõnad ja teod on toonud kurvad tagajärjed.

Anonüümne ütles ...

Sina kirjavigadeta anonüümne minu arvamust ei kõiguta. Pole see Ingrid midagi nii meeldiv inimene . Ja oma kirjavigadega võid end põlema panna !

Mariiha Antuanjeta ütles ...

"Aga öelda ,et Irja on kole on arvustamine ,ega Irja ise omale nägu ei valinud".

No aga kui ta ON kole, mis siis teha?
Pealegi on siinsed blogijad sajakahakümneprotsendise asusa tõe jüngrid.
Seega on kõik hästi ja Irj aon kole nagu öö.

Anonüümne ütles ...

Mari ei ole lits.Mari ei ole lits - no vabandage väga

Anonüümne ütles ...

Irja, meigi võid vabalt hommikul teha ja sellega päev otsa käua. Ei pea 24h järjest nägu maalima.

Kas otsustasite nüüd ära, kas saab või ei saa anonüümselt kommenteerida? Lasteaed nagu te olete, võiks mingigi otsuse vastu võtta ja sellele kindlaks jääda. Aga oleb juba aru saanud, et te kaks ilma publikuta ei toimi - edevus ja eneseimetlus ei luba.
Niisiis - Irja sõnad komnentaariumi kinnikeeramisel "ja nii jääbki!" olid jälke ühe titeliku solvumise märgiks, jah?��

Anonüümne ütles ...

Mina olen kusagilt lugenud, et Epul on ka üks tütar erivajadusega, ta ise kirjtutas sellest ühes ajakirjas. Sellegipoolest jõuab edukat kirjastust pidada ja kena välja näha.

Kana Kaks ütles ...

Ja minul on meeles, et Inno ja Irja meelest on inimeste kohta paks ja kole ütlemine väga naljakas. Nii et võib julgelt ka Inno ja Irja välimust arvustada. See teeb neile palju nalja. Nad kihistavad seda lugedes erutunult oma voodikeses.

Triin ütles ...

Teiste inimeste arvustamise võiksid Inno ja Irja järgi jätta. See on klatsimine. Milleks?
Mina ei soovi neile halba, siia sooviks ju ka nende lastele halba. Teistele ei tohi halba soovida, saad selle bumerangina endale tagasi.

Ela ja lase teistel elada!

Ma arvan, et Inno on saanud juba suurima karistuse - ta pole oma poegi 10 aastat näinud.

Kana Kaks ütles ...

Ma arvan, et Inno seda küll karistusena ei võta, tema jaoks on ainus (ebaõiglane sealjuures!) karistus see, et tal on elatisraha võlg tekkinud ja ta peab ükt-d tegema. Poegadega suhtlemisest loobus ta ise (loe: karistas end ise). Tal pole su kaastundest sooja ega külma, Triin :).

Anonüümne ütles ...

Aga siiski ,mis see teie asi on, kas tal on elatisevõlg või mitte ? Te ise parastate iga päev siin ,üheski kommentaaris pole ühtki head sõna ,samas iga päev olete siin aktiivsed lugejad. Järelikult ikka väga kotib ,mida Inno ja Irja teevad ja mida nad maailmast arvavad. Ja loomulikult nad kihistavd naerda ,teie lolluse üle , et lähevad teile nii korda ,te põlete vihast ja kommenteerite aga mitte midagi sellega ei muuda. Inno ja irja teevad ikka nii nagu nemad tahavad ja arvavad asjadest nii, nagu nemad õigeks peavad. Tegelt tunnistage ,et te keegi ei hiilga siin ajudega olevat. Me räägime aiast , aga teie aiaaugust !

Kana Kaks ütles ...

Ja miks see sinu asi on, mida meie neist arvame või kuidas kommenteerime? Kuidas sul endal ajudega on?

Anonüümne ütles ...

Aga miks te olete sellised pahatahtlikud ?

Kana Kaks ütles ...

Me pole pahatahtlikud, me oleme ausad. Inno meelest tulebki alati olla väga aus.

Anonüümne ütles ...

Ausus võrdub siis pahatahtlikus ?

Kana Kaks ütles ...

Minu meelest mitte. Ausus on ikka ausus, ja Inno sõnul on see kõige olulisem. Püüan siin blogis olles käituda blogiomanikule meelepäraselt, olen ju ometigi külaline :).

marge ütles ...

Mina arvan, et anonüümne kommentaarium avati uuesti selleks, et Inno saaks ise ka anonüümselt kommentaatoritele vastata. Jube selgelt on osades kommentaarides Inno "käekiri" äratuntav :)

KANA1 ütles ...

Mulle tundub sama...hakkad lugema, et anonüümne, aga siis saad aru, et see on Innokene.

Anonüümne ütles ...

Mina ei soovikski oma nimega kommenteerida ,see on igati õigustatud , et anonüümselt saab sõna võtta ja mis sellest kasu on ,kui panen endale lambi nime ,mis tegelikult ei ole mu nimi. Ma arvan , need kes nimega siin kommivad ,on kõik endale valenimed võtnud. Kokkvõttes oleme kõik siin anonüümsed.

Anonüümne ütles ...

Eriti see 10.11 kommentaar, kus viimase lausega on ennast reedetud, et ongi irja ja Inno. :D Palju õnne. Nii innolik sõnavara ka.

Anonüümne ütles ...

Mina olen see anonüümne 10,11 . Usukmatu , kui te olete juba ammused Inno Irja blogi lugejad ,kuidas te siis aru ei saa ,millal nemad kirjutavad ,millal mitte. Mina olen siin uus ,alles paar päeva tagasi asusin kommenteerima. Tuleb siiski tunnistada, polegi te nii targad, nagu arvate end olema.

Anonüümne ütles ...

Kui uus, siis sa ei tea asjast midagi ja lahmid niisama. Igaüks saab just nii palju kui on ära teeninud, aga ma ikka natuke kahtlen selles, sest nii ühesugused mõtted ja sõnavara ei saa kahel erineval inimesel olla ja seda ei saa ka keegi tõestada. Võid ju kirjutada anonüümsena mida tahad, aga ega seda ei pea uskuma.

Anonüümne ütles ...

Oo ma olen lausa meelitatud ;D kui mu sõnavara nii Innolik on. Kust kohast sina seda tead palju mina tean või mitte ? Tean vägagi palju. Selle viimase lause kirjut 10,11 panin ma sellepärast ,et kui INNO postitab küsimuse, kas Epp on lõikusi teind või mitte ? Siis paljud hakkavad siin ajama selle küsimuse peale hoopis elatisraha ,ingridi jne teemasid...selleks ka selline fraas ..ME RÄÄGIME AIAST AGA TEIE AIAAUGUST !

Anonüümne ütles ...

Natuke on sarnasedjah, molemad on kenad ka.

Anonüümne ütles ...

Nii armas ,mulle see meeldib ;)

dr.Mengele ütles ...

Frau Patrone gesundheit on ilmselt väga halb, sest näolõikustega üritatakse tavaliselt varjata kroonilist vaginoosi.

Kana Kaks ütles ...

Braavo, dr. Mengele! Inno ise poleks osanud paremini öelda! Tubli õpilane olete!

dr.Mengele ütles ...

Tore, et sain teie anatoomiaalaseid puudujääke natukenegi likvideerida...

Kana Kaks ütles ...

Fantaasia-alaseid pigem.

Anonüümne ütles ...

Tead kana, sina hülga oma ilmalikud fantaasiad ja taotle Kuningriigi reaalsusi. Esmane abivahend sulle on ajakiri Vahitorn.

Kana Kaks ütles ...

Mine parem palveta kusagil nurgas. Inno roppuste lugemine pole küll sinusuguse usujüngri jaoks paslik tegevus.

Anonüümne ütles ...

Sina kana tundud aga andunud Irja-Inno fänn olevat, miks sa muidu siin päevade kaupa passid. Või ei käigi sa siin mitte (ainult) "roppusi" lugemas - sa käid siin Irja tissipilti jõllitamas! Aamen.

Kana Kaks ütles ...

Inno-Irja fänn? Kas selliseid on siis olemas?

Anonüümne ütles ...

Sina ju oled, miks sa muidu siin päevast päeva töllerdad.

Kana Kaks ütles ...

Võin sulle kinnitada: ma ei oke Inno ja Irja fänn. Mulle ei meeldi nende teod, sõnad ega väljanägemine.
Aga miks sina, Anonüümne, siin oled? Iga päev, muudkui kribad kommentaare? Oled armunud? Kui jah, siis kumba neist? :)
Sest tegelikult sa ju ei pea siin olema, peaasi, et oma iganädalase toetussumma teele paned.

Kana Kaks ütles ...

Ja öök!!! Oli sul vaja seda pilti mainida? Mul läheb ööuni ära!

Anonüümne ütles ...

Peaasi, et sinu päevauni jäi alles.