pühapäev, 18. september 2016

Kas Irja teeb Toomas Lepa ja Edgar Savisaare kohta politseile avalduse?

Irja on maru laisk ja ei viitsi selliste asjadega tegeleda, aga mina utsitan teda tagant.

Nimelt oleks Irjal täielik õigus kirjutada politseile avaldus Tallinna TV juhi Toomas Lepa kohta, kes tegeleb kõige ehtsama väljapressimisega, kui ähvardab, et nõuab 2000 eurot, kui Irja ei kirjuta kahte artiklit Keskerakonna väljaandele Kesknädal. Lapski saab aru, et selle ähvarduse ja nõude taga pole tegelikult mitte Lepp ise, vaid Edgar Savisaar, kes kamandab nii Tallinna TV-d kui Kesknädalat. Otseselt tegeleb väljapressimisega aga Lepp, seda asjas, mis ei puutu üldse temasse. Pealegi lasi Lepp kanda Irjale üle 2000 eurot selleks, et Irja koos perega Eestisse saabuks, aga Irja ei saanud seda teha tervislikel põhjustel. Lepp ei soovinud Irja pärast Savisaare protsessi telesaadet edasi lükata ning sinnapaika see asi jäigi.

Irja võiks teha avalduse ka Edgar Savisaare kohta, kes suunas Tallinna TV ehk Tallinna maksumaksja raha. Savisaare käsul kandiski Tallinna TV Irjale üle need 2000 eurot.

Ma millegipärast arvan, et politsei võtaks need kaks asja praegu üsna hea meelega menetlusse. :)

7 kommentaari:

Alice ütles ...

Lõpetage juba ära ja makske raha tagasi. Kaua te süüdimatuid mängite?

. ütles ...

Loomulikult tehku avaldus, võit on sama kindel kui Innol töövaidluskomisjonis oma "endise tööandja" vastu nõude esitamisel oli. Lisaks muidugi Irja tasuda jäävad kohtukulud, peenraha, kas pole?

Alice ütles ...

Mulle väga meeldib kuidas üks naine selle raha omastamise kokku võttis tsiteerides tedagi keda. :D


Hää lugeja, kujutle olukorda, et ma küsin sinu käest mingi summa, no ütleme näiteks sada raha, ja luban selle eest tuleval nädalal ühe töö ära teha. Sina annadki. Tuleval nädalal ei ole mind kuskilt leida ja kui sa ületuleval mu ikkagi kätte saad, siis ma ütlen, et ole nüüd mõistlik - esiteks ma jõin selle saja eest nädal aega ja polnud võimelinegi tööd tegema, aga teiseks pole sellest lugu, sest eks ma sel nädalal ju ikka teen. Sel nädalal ma ka ei tee ja kui sa kolmandal nädalal hakkad juba täitsa murelikult õiendama, et raha on nagu makstud ja töö on nagu tegemata, siis teatan sulle, et esiteks oled sa pahatahtlik inimene, teiseks on see raha nii väike, et sa võidki selle eest ainult persse käia ja kolmandaks ei saa ma seda nagunii tagasi maksta, sest ma jõin selle ju maha.
Inspireeritud ühe kurikuulsa abielupaari ajaveebist. Linki ei saa.

Inno ütles ...

Politseile avalduse tegemisega mingeid kohtukulusid ei kaasne. Ja nagu näha, on hirm suur naha vahel, et kõik palgalised kommentaatorid saadetud siia kibekiirelt tööle. Aga olge mureta, igal oinal on ükskord oma mihklipäev. :)

Alice, selle töö eest, mida nõutakse, pole Irjale keegi midagi andnud. Varasemate tööde eest Kesknädalale saabus raha alles mitu kuud hiljem ja sedagi suure pealekäimise peale. Selline rahaga venitamine on minu arvates üks põhjus, miks Irja saatis Savisaare perse. Juba varasemast ajast jäi Savisaar Irjale võlgu 50 tuhat krooni, mida ei jõudnudki ära oodata. Savisaar on üks suur lubaja, aga oma lubadusi ta ei täida.

. ütles ...

Palka loodad oma veski eest saada sina, kommentaatorid on lihtsalt meelt lahutamas käivad amatöörid :D
Kohtukulud kaasnevad protsessi lõpus, kaotaja maksab kulud. Sul peaks ju sel alal suur kogemus olema? Või oled juba ette häälestatud tulemusele, et Irja kaebust ei võeta üldse arutlusele? Paistab, et tead hästi milline mõnus mull su idee on.

Alice ütles ...

Hakkab jälle pihta, et palgalised kommentaatorid. Irja juba palus minu käest vabandust, et mind Savisaare sabarakuks nimetas.
Ma ei väsi kordamast, et see kellele te tünga tegite pole üldse tähtis nimeliselt vaid teie tegu on alatu ja lugege siis üle kui palju on selle esimese blogipostituse juures kommentaare ja kõik mõistavad teid hukka.
Alles kirjutasite, et Savisaar toetas teid igakuiselt suurte summadega ja siis lugejad imestasid, et ei saanud ikka alimente maksta.Miks te kogu aeg oma sõnu sööte?

margus kiis ütles ...

Võite rahus igasugu avaldusi politseile esitada, nad on sellega harjunud.