esmaspäev, 17. oktoober 2016

Mis seal lasteaias õigupoolest toimub?

Järjekordne teibi-skandaal Järvamaal, väljavõte Õhtulehe veebist.

Järvamaal Paide linna külje all Tarbjal on välja ujunud järjekordne teibi-skandaal, kus lasteaia õpetaja teipis lapsel suu kinni, seekord siis väidetavalt naljaga pooleks, vahendab Õhtuleht.

Nali naljaks, aga vägisi jääb mulje, et selline teipimine on lasteaia õpetajate seas küllalt tavaline. Mida ka mõned lapsevanemad soosivad, nagu tuleb välja Õhtulehe loost.

Mulle meenub selle teibi-loo juures seik mu enda koolipõlvest, kuskil 3-4. klassist, kus tööõpetuse tunnis pani tööõpetuse õpetaja Rein Rebane (praegune RAM Kooli direktor) kaks õpilast kraedpidi nagisse rippuma. Üks rippus päris kaua, vast pool tundi, teine kukkus alla, kuna koolivormi jakk rebenes katki. Tollal olid sellised teksariidest jakid, mis pidasid päris hästi vastu. Poisid olid ka rääkinud ebasobival ajal, nagu need lapsed, kel lasteaias suu kinni teibiti.

No ma ei tea. Kõrvalt vaadates on küll vahva, kui selline asi juhtub, aga ma enda lapse puhul sellist asja ikka ei taluks.

37 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Jälle: miks sa muretsed? Te olete ju kodused, tegelete oma laste õpetamise-kasvatamisega ise, mis toimub lasteaedades, ei puudutagi kuidagiviisi sinu lapsi. Ära raiska siin oma aega.

Inno ütles ...

Oleme kodused, aga see ei pruugi nii jääda ju. :)

Anonüümne ütles ...

Kuidas nii? Kogu aeg ju kirjutad, kuidas see ongi elu, mida oled igatsenud, just nii tahadki elada, vabana kohustustest ja pühendudes perekonnale.

Anonüümne ütles ...

Alice ka siin kirjutas, et ta teipis lapsi. Tuleb ka sinna lasteaia asutusse saata kontrollid

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Aliceroos727 ütles ...

Mina pole oma lapsi küll teipinud. Kõik said sellest aru, et see oli nali Inno provotseerimise peale kui ta mulle terve blogiloo pühendas. Tore, et keegi mäletab täpselt kõike, mida ma kirjutan.

Anonüümne ütles ...

Miks te üha usinamalt kommentaare kustutate, Roosie ja Juulie "armastavad" vanemad?

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Anonüümne ütles ...

Kas selline nali on lasteaia õpetaja meelest normaalne?

Aliceroos727 ütles ...

Inno blogis kindlasti, sest seda ta minult ju ootaski. Mida ma oleksin pidanud talle selle peale vastama? Ma küll ei arva, et see mind tööalaselt kuidagi halvemasse valgusesse jätaks ja ma ei tunne ka absoluutselt süümekaid, et siin nii kirjutasin.

Anonüümne ütles ...

Kas lasteaia õpetaja käib siin rämetsemas? Stressi maandamas või mis?

Marina ütles ...

Huvitav topeltmoraal Tähismaadel. Ise võivad ükskõik mida suust välja ajada ja nimetavad seda naljaks. Kui keegi teine samamoodi teeb, siis võetakse seda kui fakti, isehi kui autor kinnitab, et naljatas?

Aliceroos727 ütles ...

Mul pole stressi ja rämetsenud pole ma küll kunagi.

Irja ütles ...

Alice, aga kuidas te lasteaias käitute, kui laps näiteks korda rikub? Kuidas te teda korrale kutsute?

Anonüümne ütles ...

Jätke oma "lapsekesed" koduõppele- nii on kõigile parem. Olete nii konfliktsed vanemad, et õpetajad kardavad teie lastega tegeleda. Teie enda pärast.

Marina ütles ...

No selge on see, et õpetaja kingaga vetsupotis solberdavale Roosikesele takka ei kiideta.

Anonüümne ütles ...

Eks ikka mäletatakse mis sa räägid Alice, veedad ju suure osa oma ajas siin pajatades oma elust. See teibinali sulle nüüd kuidagi kasu ei too. Ütle, kui Inno palub sul pea vetsupotti pista sa ka teeksid seda? Sest Inno ju provotseeris? A oota, sa vist küsiksid Irja kinga ka..

Aliceroos727 ütles ...

Ma olin päris pikalt ära ja tundub, et sina veedad siin minust palju rohkem aega.
Mis kasu või kahju ma peaksin ühest kommentaarist saama aru ma ei saa?
See, et sa minu kommentaari praegu selle vetsuvideoga võrdled on täiesti naeruväärne. Need on 2 iseasja. Edaspidi tegele hoopis rohkem iseendaga. Minul pole sinu arvamusest sooja ega külma. Kirjuta mida tahad. Ma ei hakka sulle isegi rohkem vastama.

Marina ütles ...

Pigem vist pistaksid sina, anonûümne, pea vetsupotti, kui Inno seda paluks. Tundud nii tubli sabaliputaja olevat.

Aliceroos727 ütles ...

Lasteaias on ikka põhiline lapsega rääkimine. Me analüüsime olukorda ja selgitame kuidas oleks õige. Mitte kunagi ei karista last. Suuname ta hoopis mingile rahulikumale tegevusele. Näiteks anname mõne lauamängu või puzzle.

Anonüümne ütles ...

Kui sa olid pikalt ära, siis nüüd teed äraoldud aja tasa? Jälitad kommentaare ja vastad kohe. Mul ükskõik kas sa vastad mulle või mitte, rumal õpetaja oled sa küll, et iga kommentaari peale näitad hambaid ja teed neist välja, ise väites, et sind ei kõiguta miski.

Võrukas ütles ...

Mida sina küll ühe inimese kallal näägutad? Kas sul pole ka midagi tarka teha? Mingi isiklik vihavaen või, et kogu aeg Alice kalla targutad? Kõigil on õigus siin olla ja kommentaaridele vastata. Miks tema siis ei või vastata nenedele, mida sina isiklikult tema solvamiseks siin teed? Kas sulle ei tundu, et sa jätad endast hoopis imeliku mulje? Kuidagi haiglane kiindumus Alice vastu juba pikemat aega.

naine ütles ...

Mis sul Marina viga on? Et oma viha siin käid välja elamas? Pole ammu mehe riista saanud? :)

Anonüümne ütles ...

Lummav seltskond on koos siin :D

Võrukas ütles ...

Hakkab jälle pihta. Kui midagi tarka pole öelda, siis võetakse kommentaatorid pihtide vahele.

Marina ütles ...

Oi, tere Inno aka naine!
Miks jälle nii labane?
Kas mehe riist aitab kuidagi lollust ja laiskust paremini tolereerima hakata?

Anonüümne ütles ...

Kas sa Võrukoll oled ise parem?

naine ütles ...

Oi Tere tige Marina! Vaat, et suurest tigedusest saba taha ei kasva!(Ps.igaksjuhuks ütlen, et pole innoirja)

Marina ütles ...

Oi, vabandan! Olid oma labasuses Innoga nii sarnane :)

Anonüümne ütles ...

Faktid on valed. Rein Rebane ei ole RaM Kooli direktor enam ammu.

Marina ütles ...

Oioi, ajakirjanik Inno! Kaks faktiprohmakat ühe päeva jooksul! Eest Pank sai uue presidendi ja RaM kool uue direktori.

naine ütles ...

See ei solva mind kuidagi:) Aga Sina mine sebi üks purakas nussi endale, ehk tundub elu edaspidi värvilisem :)

Marina ütles ...

Kas sa oled päriselt olemas?
Ära muretse, sina ei solva mind ka mitte kuidagi. Ela oma pisikest roppu elu rahulikult edasi.

Alice Nõmmelt ütles ...

Sa oleks pidanud minuga reisile tulema Marina. Ma sain ühe toreda pruuni kompu poisuga tuttavaks

Marina ütles ...

Palju õnne siis!

Irja ütles ...

Kinnitan, et naine ei ole Inno - Inno vaatab praegu telekat :).

naine ütles ...

Naine on täitsa Naine. Väike roppus lisab elule vürtsi :)