esmaspäev, 16. jaanuar 2017

Kui me veel Edgariga sõbrad olime*



See foto siin on tehtud 17. juulil Hundisilmal. Jõudsime päev varem lennukiga Tallinna ja läksime kohe pärast seda, kui olime Radissonis öö veetnud, Edgari poole. Alguses ehmatasime päris ära, sest Edgaril oli silm sinine. Ma mõtlesin, et ta on kellegi käest peksa saanud, aga kuna sain aru, et ta tunneb sinise silma pärast piinlikkust, siis ei hakanud pärima.

Lõpuks rääkis Edgar ise, et oli autoavariis ja terve tema silmnägu olnud verine. Edgar korraldas meile Hundisilmal pika ringkäigu, uuris meie reisimuljeid ja pajatas oma asju. Kirus Kadri Simsonit, kes talt erakonda üle võtta tahab, ja Kapot, kes talt bioonilise jala tarbeks kogutud raha ära varastas. Tegime ka plaane. Edgaril oli suur plaan - ta plaanis Tallinna TVsse dokumentaalseriaali, kus oleks lahatud tema kriminaalasja ja toodud välja politsei, proksi ja kohtu vead. Seal oleks olnud selline panel, kuhu oleks kuulunud ka meie Innoga. Lisaks soovis Edgar, et ma kirjutaks Kesknädalasse paar samateemalist artiklit.

Ohjah. Kui palju on selle ajaga võrreldes muutunud! Seda seriaali ei tulnud ja Edgar isegi ei ole enam Keskerakonna esimees. Toomas Lepp ei ole enam Tallinna Televisiooni direktor.  Reformierakond ei ole enam võimul.

Kes oleks seda kõike uskuda suutnud? Mina mitte. Seepärast on eriti tore, et me Hundisilmal käisime ja selle pildi tegime. Vaene Edgar oli nii vapper, Juuli järas tema kätt ikka isuga :).

*Eelnev ei tähenda, et ma enam Edgariga sõber ei ole nõus olema. Ikka olen, lihtsalt pere ja lapsed on minu jaoks sõpradest tähtsamad.

Kommentaare ei ole: