neljapäev, 11. oktoober 2007

ETV AK on Kanal 2 Reporterist valgusaastate kaugusel

Vaatan nüüd üle pika aja ETV uudistesaadet Aktuaalne Kaamera (Paar oli täna täitsa ok, muide, Kärmas pihtis ausalt, et pole kade, et Kersna temast andekam on- ha-ha-haaa!) ja PEAN AUSALT TUNNISTAMA, ET PRESSITEADETE ETTE VURISTAMINE POLE AJAKIRJANDUS!!!!!

Kanal 2 Reporter on liikunud valgusaastate kaugusele, nii AKst kui ka TV3 uudistesaatest, seda viimast pole ma juba mitu aastat vaadanud. TV3 võiks minu pärast oma uudistesaate üldse kinni panna. Ja AKd ei saa üldse võrreldagi enam Reporteriga, sest tegemist on kahe täiesti eri asjaga. Kanal 2 teeb rahvusvahelisel tasemel televisiooni, ETV hõljub kuskil 90ndate alguse Vremja tasemel. Kanal 2 Reporteri ainus häbiplekk on minu jaoks horoskoop, mille kaotamine ei muudaks ühelt poolt midagi, aga teisalt ma ei heida seda ette, sest nagunii võetakse horoskoopi kui meelelahutust ja TELEVISIOON ON OMA OLEMUSELT MEELELAHUTUS. Kes sellest aru ei saa, hakkavad panema segast, nagu üks prantslasest "hull lendur" Bourdieu. (See, miks inimene vajab üha enam meelelahutust, on omaette teema, ehk see, miks inimene on üha suuremas stressis, ja selles määrab otsustavat rolli inimese enneolematu paljunemine, olen ma üha enam veendunud- nähh, ootamatult jälle üks agenda Eestimaa roheliste jaoks).

Ja ma olen üha enam veendunud, et kui venekeelne kanal avada, siis TULEB SEDA TEHA KANAL 2s.

Kommentaare ei ole: