kolmapäev, 3. oktoober 2007

Hansapank ja m-id


Väljavõte Hansapanga kodulehelt.

Proovisin täna Hansapanka taas sisse minna oma mobiil-id-ga. Aga jälle see ei õnnestunud. Kuigi olin sellest pangale teada andnud mõni aeg tagasi ja pangast lubati tagasi helistada, mida ei tehtud. Aga see selleks.

Helistasin panga infotelefonil.

M(ina): Tere, kas teil see mobiil-id ei tööta?
P(anga töötaja): Töötab küll.
M: Aga ma ei saa oma mobiil-id-ga sisse.
P: Peaksite saama.
M: Ma vist ikka ei saa. Ja ma kuskilt lugesin ka, et need, kellel on pin-kalkulaator, need ei saa.
P: Te peate sisestama oma kasutajatunnuse ja pin-koodi.
M: Mul pole seda pin-koodi.
P: Pin-kalkulaatori pealt saate koodi.
M: Mul pole seda kalkulaatorit kaasas.
P: Siis ei saa jah.
M: Kui mul oleks pin-kalkulaator kaasas, siis poleks seda mobiil-id-d üldse vaja.
P: See on rohkem neile, kellel on paroolikaart. Et kui pole paroolikaarti kaasas, siis saab kasutada mobiil-id-d.
M: No aga paroolikaarti on palju lihtsam kaasas kanda kui seda pin-kalkulaatorit. Minu probleem ongi selles, et ma ei viitsi seda kalkulaatorit kaasas kanda. See kaart mahub rahakoti vahele, näiteks, aga kalkulaator on igavene kobakas.
P: Nojah, aga praegu on nii.
M: No selge, nägemist.
P: Nägemist.

Kommentaare ei ole: