pühapäev, 27. jaanuar 2008

Üks küsimus Atoneni kohta ja minu vastus


Meelis Atonen, väljavõte Postimehe veebist.

Saabus selline küsimus:

Miks Atonen jalga lasi? Reformis käärib? Mida ta teab, mida kodanik ei tea? Ei usu ilmaski, et rasvase riigipiruka juurest ükski kass hea põhjuseta lahkub. Uurige see välja. Tavidi kullaärika leib on oluliselt peenem, mis sest et ehk pikem... Kas sai ehk meelispoiss mingi käkiga hakkama?

Minu vastus:
ma arvan, et Atonen lasi jalga, kuna ta kas teadis liiga palju või teadis liiga vähe. Ma kaldun arvama, et pigem teadis vähe, jäi mõnest asjast ilma ja solvus. Näiteks ei saanud oma osa raudtee müügist saadud altkäemaksust.

Iseenesest on huvitav see fakt, et Eesti juhtiva valitsuserakonna aseesimees on poliitikast üldse distantseerunud. See on juba näitaja.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Tere Inno, olen Sinu kirjutiste suur austaja. Huvipakkuvad on Sinu kirjutised reformarite kohta. Kas Sa oskad äkki öelda kas Urmas (põhupea) Kruuse on lihtsalt rumal, või on ta mingisuguse eesmärgiga ja sihilikult selline. Sain nii aru, et Sinul ja Irjal on tekkinud probleem kohviku avamisega. Viimasel ajal muud ei kuulegi, kui jaburaid uudiseid mida tartu linnavalitsus on organiseerinud. Pealinna lehtedesse need ei jõua! Keegi peaks seisma tartlaste eest, ma loodan et see oled Sina.