laupäev, 7. märts 2009

Prügi-Raineri "Minu Eesti" registreerimisel ka kaubamärgina

Kirjasaatjad, kes laiali üle maa, annavad teada järgmist:

Rainer Nõlvaku eestvedamisel mõttetalguid korraldama hakkav ühendus Minu Eesti on registreerimisel ka kaubamärgina:

Registreerimistaotluse number M200801772
Taotluse esitamise kuupäev 19.12.2008
Staatus Menetluses
Kaubamärk Minu Eesti
Taotleja Eesti Mittetulundusühingute ja Sihtasutuste Liit MTÜ
Klass 41 haridus; väljaõpe, meelelahutus; spordi- ja kultuurialane tegevus.
Klass 42 teaduslikud ja tehnoloogilised uurimused ja projekteerimine teenusena; tööstuslikud analüüsid ja uurimused teenusena; arvutiriistvara ja -tarkvara projekteerimine ja arendus.

Taotlus tehti möödunud aasta detsembris ja kuu hiljem (14. jaanuaril) olid Nõlvak ja tema abiline Ain Aaviksoo (kaitseminister Jaak Aaviksoo poeg, poliitikauuringute keskuse Praxis juht) Terevisioonis täpselt sama nime all mõttekodade korraldamise kampaaniast rääkimas. Praegu on selle pika ja lohiseva nimega taotleja Eesti Mittetulundusühingute ja Sihtasutuste Liit MTÜ ainsaks juhatuse liikmeks Urmo Kübar, kes oli Uut Poliitikat lubanud Res Publicas Tõnis Paltsu lähedane sõber ja töökaaslane. Enne seda oli ta olnud Reformierakonna välisministri Kristiina Ojulandi juures tööl.

Meenutades möödunud aastal korraldatud kampaaniaks kulunud kümneid miljoneid kroone, siis ei saanud see olla lihtsalt toredate inimeste algatus, vaid tegemist pidi olema tellitud (ministeerium, partei rahastaja) hoogtööga. Kui nüüd Nõlvak ja teised juhid rakendatakse poliitilise vankri ette, siis vaesed tuhanded vabatahtlikud, kes selles nagu lambakari osales. Jah, tegid mõned metsatukad ja kraavid puhtaks aga prügi lihtsalt liigutati teise kohta. Nimelt oli paari kuu eest Kuku raadio pealt (päeval kell 11-12 vahemikus) saade, kus tuli välja, et majanduskriis on tabanud ka prügi kogujaid ja töötlejaid. Vanapaberi tonni hind oli langenud umbes 10 korda ehk vaevalt 10 dollarini ja sellise hinnaga on kahjumlik isegi selle kokku kogumine. Ministeerium vist kaalus lausa peale maksmist, et kortermajade juurde veetud vanapaberi konteinerid seal ikka edasi oleksid.

Samuti läks halvasti Teeme ära kampaania raames Lõuna-Eestis prügi kokku kogumist korraldanud firmaga, mis läks lihtsalt pankrotti ja jättis hiiglaslikud kuhjad Tartus Raadi lennuväljale. http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=298239

Seega võib öelda, et Nõlvaku prügi hoogtöö osutus kasulikuks ainult sellele Tartu firmale, mis väidetavalt sai oma juhile uhke BMW ostetud.

Lisaks on Rainer Nõlvak selleks aastaks kuulutanud 400 mõttekoja üheaegse korraldamise ja seda aitas tal Terevisioonis selgitada Ain Aaviksoo, kelle isa on praegu IRL-i minister ansiplaste valitsuses. http://uudised.err.ee/index.php?06150961

Inno:
Tundub, et vana Res Publica punt on jälle aktiviseerunud, kergelt otu olemisega Rainer Nõlvaku hoovi tõmmanud (Juhan Partsiga oli sama lugu) ja nüüd kavandavad uuesti võimule tulekut, endisest veelgi radikaalsemana, nagu Res Publica üks omanikke Olari Taal ütles: igatsen valgustatud monarhi. Selleks käib taas rahva hoogne hullutamine. Mäletatavasti kogus Res Publica kunagi mingi 30% häältest.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Nii, et tulemas on minueesti nutierakond. See ei lähe läbi. Varem või hiljem hammustatakse asja tegelik point läbi. Kriis on manipuleerimiseks parim aeg. Aita koob sokikesi naabrimehele, luuser Mati aitab öösel naabrinaist kui tema mees väljamaal leiba teenimas ja saab kausitäie suppi tasuks, chikk Katile kingitakse allahinnatud kasukas vaid ühe kepi eest, Uuno rautab Liisut selle eest, et teda hommikuti põllugetost jalgrattal linna sõidutab, Jürka saab laepirni vahetuse eest pirukaid, Rein õpib arvutit ja nüüd taob pornot vaadates pihku sest naine laskis türklasega jalga, Madis ostab kolme tänutähtede eest naabriplikalt striptiisi jne. Igal meil oma lugu tulemas - lusad ja üllad ideed.. See on suuremat sorti manipulatsioon orjarahvaga. Ma algul ei süvenenud asjasse, eile aga tutvusin selle uue lugulauluga ja asi selge. Vanad peerud on uued manipulaatorid ette sokutanud, kelle nutitegevusele toetudes vajalikul hulgal masse kaasa tõmmata. Esmalt tundus idee huvitav, kuid selles ei ole mitte grammigi seda, kuis reaalselt leivaraha teenida internetis. Elame siis tänutähe all, kogume masse kokku ja sügame perset üksteisel seni kuni nälg ei näpista. Vahepeal peame ka mõned üle-eestilised peied, mis oleks ka mõtekas minueesti programmis fikseerida kui uue aja nähtus. Lugupidamisega "Teie Pärisorjuse Tunnetaja"

Anonüümne ütles ...

tahaksin väga teada kes oli see unimütsist sots kes terve aja magas käsi põsakil,niikui õhtune 21 .ak ülesse pannaxe uurige välja!

elektritsaabtasuta.blogspot.com ütles ...

Kuna pealkirjas on sõna kaubamärk siis lubagem mul siia kirjutada lugu reklaami tegemisest Iirimaal.
Iirimaa teatatavsti on Eestist maas aastaid arvuti alal...
Alles paar-kolm aastat tagasi Iiri firmades polnud arvuteid...kodudest rääkimata...
telefone pole siiani...

Ajakirja Busines & Finance artikkel:
WEB RO: RECESSION OPTIMISED
Arekibo offers advice on maximising your website on a tight budget.

Over the past few months,there has been a significant increase in questions as to how the internet can support a company´s business during these uncertain and volatile times.As a result,website consultancy businesses such as Arekibo are being asked more often than ever how the internet can increase online sales,make a company efficient and streamline customer acquisition.
Arekibo has been advising organisations on how to move their businesses online for over 10 years and these questions have always been critical.With the current recession,however,there is no doubt that people are now becoming "recession optimised",which means that,as budgets get cut,any decisions to
reaching business objectives and guaranteed to deliver benefits to the customers as well as the organisation.
So when considering how you can"Web RO" your internet presence,you need to consider the following.
OPEN FOR BUSINESS 24/7
Once your website is in place you are essentialy open 24/7 for business.Make sure your site gives your customer an insight into who you are,what you do and how you do business.It is vital in times like these that customers have a sense that your business is professional,compentent and focussed is professional,
compentent and focussed on delivering the best service possible.Make sure that your business can support a 24/7 envirinment where you can respond
to your customers in an appropriate manner and deliver what you promise.
MANAGR YOUR INTERNET PRESENCE
An organisation needs to manage its internet presence internally as this gives it the flexibility to update,edit and remove content at will.Therefore make sure you have the correct content management systems(CMS) in place to do this.
These systems ensure that companies can update their website
themselves without the need to pay for specialist help.This means that new content,news items and special offers can be updated regularly without the high costs of print production and distirbution.Finally,make sure that your teams are trained and are assigned time to manage the website.
SHARE YOUR BUDGET
Now more than ever,budgets are set and it will be very difficult to increase these without excellent reason.Companies should share their budgets with their web development teams so that everyone´s mind is focussed on the task at hand.There are always alternative approaches that can be taken to deliver a requirement and if the budgets are known it will speed up the process.
DEVELOP YOR BRAND AWARENESS
Increasing brand awareness has always been one of the hardest things to achieve for a small business.Companies like Nike,
Coca-Cola,and Mc Donald´s have spent millions to increase their brand
awareness to the point where they are recognised all over the world.
This is not a luxury that most businesses can afford but it is possible.
Try to establish your expertise by creating a company blog that regularly comments on wour business area.This will begin to build your brand,help your search engine rankings and,most importantly,attract new customers.
MORE PEOPLE GO ONLINE FIRST
When people are looking for cheaper products or services,wheather it is airline flights or lawnmovers,they will go online.
Now in the current economic climate when budgets are tight,people will obviously look more and more online to get the best deal.
Therefore companies should ensure they praesent the best possible image,research the competition offerings and make certain that they have the process in place to fulfill and manage orders or requests.People will not necessarily buy the cheapest item they find,so encourage customers to contact you and ask for advice and assistance.
MAKE SURE YOUR WEBSITE CAN BE FOUND
There is no point in spending money on your company website if nobody can find it!
Make sure,as part of your internet strategy,that your site is search engine optimised.
And when planning the website or updating it to meet your objectives,make sure it is search engine friendly.Your web developmnet company should be able to advise you on this.If you´re planning to spend money on an online campaign or sponsored search,set a small budget to begin with and carefully measure its effectiveness.
DECIDE HOW YOU WILL MEASURE SUCCESS
Finally,the recession has forced everyone to become more focussed on getting a return for their investment,so make sure that you understand what you´re asking for,whats´s involved in delivering your requirements and put a plan in place to measure and manage yor internet presence.

For more details log on to www.arekibo.com

Vargad ahju!