reede, 15. aprill 2022

43 REISIPÄEV :)


 Täna ma pean rääkima palavusest. Siin on niiiii palav, et ma suren kohe varsti ära, kui siit minema ei saa :D 28 kraadi oli täna! No täitsa lõpp. Mul tavaliselt läheb juba pluss 25ga mõistus ära, aga no 28... Karauul! Tuult ka eriti polnud, kuigi peaks justkui mere äär olema. Ookeani ääres on ikka hoopis teine kliima, vähemasti Peniche'is ja Lourinhas. Seal on praegu taevalik 16 kraadi! 

Homse Suure Reede ning lihavõttelaupäeva oleme siis Portimaos, mis asub siit pooletunnise autosõidu kaugusel, 17nda hommikul sõidame aga tagasi Leiriasse, täpsemalt Baleali, kus on minu ilm - 16-18 kraadi ning päike :) Oleme seal nädal aega ning vahepeal käime minu esitlusel Lissabonis. Korra mõtlesime, et üüriks sinna midagi, aga praegu on seal hullud hinnad. Mis läinud aastal maksis 1000 eurot kuus, maksab nüüd 3000. Koroona on läbi ning turistid tagasi! Mu rentimisega tegelevad sõbrad on väga rõõmsad :D 

Peniche'is-Balealis saab aga ka normaalse raha eest endale mõnusa elamise üürida. Tõsi, see eeldab seda, et 16-18 kraadi on ka sinu ilm :D Kui pole, siis soovitan Algarvet, Algarves on praegu väga palju pakkumisi ning elamised pole nii kallid kui Lissabonis. 

Täna käisime poes riideid ostmas. Roosi tahtis endale uut trikood, sest siin saab juba ujuma minna, ning sandaale. Olime ju Eestist ainult kinnised kingad kaasa võtnud ning nendega on siin juba suht talumatu :D Saime kõik, mis tahtsime. Mina sain ka midagi - kollased bikiinid (muidugi ei näita ma neid teile!) ning kleidi esitluse jaoks (seda võib-olla isegi näitan :D) 

Homseni! Pidil Roosi ühe sõbraliku karuga :D

Kommentaare ei ole: