esmaspäev, 13. mai 2024

SÜNNIPÄEV


IMEILUS PÄEV
päike paistab 27 kraadi pole ülearu kuum
vaid just parajalt mõnus
ja hommikul oli nii tore trepi peal kohvi juua
ja muffineid süüa
Siis läksime lastega poodi ja ostsime hästi palju jäätist
kõik jäätised mida lapsed tahtsid
sa oled maailma kõige parem emme
sosistasid nad mulle kassajärjekorras
Õnneks oli värsket lõhet ka
võtsin kohe kaks pakki
Inno tegi metsiku laari sushit
nüüd sööme
kahe suupoolega
Enne pikutasin
ja lugesin Aku Ankkat
kõik soomlased loevad Aku Ankkat
ja vaatavad muumimultikaid
nii ka mina
sünnipäeva puhul lausa kaks osa
Nüüd ma mõtlen mis edasi teha
tuju on igatahes hea
ja olla on kuidagi õhuline
nagu muinasjutus

*

Pildil väike meenutus vanast heast Nõukogude ajast. Seitsmekümnendate lõpp, mu nooruslik isa (52!) ja ilus ema (32). Ja mina, väike Irja (2), oma lemmikkaruga! Suured vennad Eino ja Vello olid mul ka, aga nemad pole sellele pildile jäänud. Elasime Rakveres Tõru tänavas, kust kolisime mõne aja pärast Paju tänavale. Minu isa oli Metsamajandi direktori asetäitja ning mu ema kodune. Olid ilusad ajad!

Kommentaare ei ole: