esmaspäev, 13. mai 2024

TERVIS

Sain siis lõppude lõpuks kõikide saadetud sünnipäevaõnnesoovid loetud. Aitäh, aitäh, aitähhh!

Kuna paljud soovisid ka head tervist ja mõni ka tugevat tervist, siis tunnen, et pean vist tervise osas ka aru andma.

Ütleme nii, et tervis on mul üldjoontes hea! Nagu mu Ameerika tädi ütles - pääasi, et hing om hää! Ja hing om mul hää. Kehaliselt ei saa ka väga kurta. Poekotte ma tassida jaksan ja aiakäru jaksan ka lükata. Mäest ülesminek läheb joostes.

Ainukene mure on kuulmine. Mul on nimelt sisse-välja lülituv kuulmine. Kui ilm kisub niiskeks, siis võib see pagana kuulmine niimoodi välja lülitada, et mulle peab piltlikult öeldes kõrva sisse karjuma. Sügisel sai Innol röökimisest villand ja ta tellis mulle Amazonist lausa kahed moodsad kõrvakuulmise seadeldised. Need töötavad suurepäraselt ning nendega ma kuulen väga hästi. Kasutan neid siis, kui kõrvakuulmine end välja lülitab.

Samas, kui ta end jälle sisse lülitab, siis ma kuulen paremini kui Inno :D Inno aga ei suuda end kohe kiiresti uuele lainele ümber lülitada ning karjub seepärast ka siis tarbetult edasi. "Ära enam karju, mul tuli kuulmine tagasi," ütlen ma talle siis sõbralikult. "Ahahh," ütleb Inno ning räägib siis normaalse häälega edasi. Kuni mul kuulmine jälle välja lülitub :D Tavaliselt lülitub ta välja talviti, suvel on mul superkuulmine. Eestis on hullem, kuna ka suvi võib olla külm ning vihmane. Kord ma olin aasta otsa kurt. Seepärast on mul lihtsam olla talvel siin. Kuna siin on ka talvel kuivemaid perioode.

No vot! Elame veel! :) 

Kommentaare ei ole: